Víme, kolik je hodnota jednoho fanouška na Facebooku

Přemýšleli jste někdy, jakou hodnotu mají vaši fanoušci? Firmy Synapse a Hotspex to zjistily, a to dokonce na cent přesně. Jejich studie zkoumala 20 značek, z nichž většina má přes 15 milionů fanoušků. Výsledkem je průměrná hodnota fanouška, která činí $174.17, což je nárůst o 28 % od roku 2010.

Společnosti kvantifikovali hodnotu fanoušků na základě následujících kritérií:

  1. Útrata za výrobky
  2. Loajalita
  3. Pravděpodobnost doporučení
  4. Mediální hodnota
  5. Náklady na získání fanouška
  6. Afinita ke značce

Studie potvrdila to, o čem řada firem stále pochybuje: Sociální média a informace z nich získané musí být centrem celkové marketingové strategie. Jsou zde odpovědi na základní marketingové otázky díky velkému množství kvalitních informací a zároveň efektivní nástroje k jejich využití.

 

-th-

Zdroj: Ragan's PR Daily - denní zprávy, doporučení a názory z oboru PR, marketingu, sociálních sítí a médií
Zobrazit přehled článků ze zdroje Ragan's PR Daily