Sociální sítě představují spontánní prostředí, proto tohle zjištění zřejmě řadu marketérů překvapí: Podle červencové studie Disruptive Communications značku z pohledu zákazníků na sociálních sítích nejvíc poškozují překlepy a špatná gramatika.
Britská studie požádala respondenty o názor, co z jejich pohledu nejvíce poškodí jméno na sociálních sítích. Špatnou gramatiku dalo na 1. místo celých 42,5 % zákazníků a vadila jak mužům, tak ženám. Neformální jazyk je v pořádku, lidé nejsou pedanti. Ale hrubky jim prostě opravdu vadí.
Příliš silný obchodní tlak v příspěvcích vadí téměř čtvrtině respondentů. Necelých 13 % respondentů obtěžuje příliš mnoho příspěvků ze strany značky, resp. přílišná snaha být vtipný za každou cenu. Naopak příliš malá aktivita na sociálních sítích poškozuje značku v očích 7,2 % z těch, kteří se ankety účastnili.
-th-