Při vytváření marketingových výstupů bývá zapotřebí spolupráce copywritera. Webové stránky, inzeráty, PR články – všude jejich schopnosti využijete: Umění psát přesvědčivě a přitom využít veškeré informace o trhu a obchodní dovednosti, využít vyhrazený prostor a upoutat rychle pozornost, to se prostě přes noc naučit nedá.
Portál Brandnewcopy.com vytvořil infografiku, která stručně shrnuje argumenty pro využití práce copywriterů. Možná přesvědčí i vás:
- Pouze 20 % lidí přečte víc než titulek.
- Na vytvoření prvního dojmu máte 23 vteřin. A první dojem rozhoduje o tom, zda dostanete šanci prodat.
- Copywriter umí zaangažovat čtenáře a lidi okolo něj. Obsah se pak snáze šíří.
- Stručně, jasně, přehledně a poutavě. Umíte to tak také napsat?
- Copywriter může webovou stránku povznést na lídra v oboru.
- Dobrý obsah zaznamenají vyhledávače.
- Copywriter ví, že 2-3 % textu by měla tvořit klíčová slova.
Dobrý copywriter napíše tiskovou zprávu tak, že ji tisk opravdu použije. Ve svém oboru se orientuje a zná pravidla content marketingu. Může proto firmě ušetřit velké peníze.
-th-