Žebříček nejčtenějších článků na Sales News

Barbora Daňková, TCC online

Co dělá z obchodníka dobrého obchodníka?

1377 přečtení

Dokážete již při náboru spolehlivě identifikovat dobré obchodníky? Jaké předpoklady a kompetence…

95 procent odesílatelů e-mailů jsou spameři

95 procent odesílatelů e-mailů jsou spameři

465 přečtení

Z tisíce odesílatelů e-mailů jen padesát posílá legitimní obchodní zprávy – zbylých 950 jsou spameři…

Článek v rámci předplatného Hledáte si práci jako obchodník? Poradíme vám, jak sepsat CV

349 přečtení

Asi všichni vědí, že správné sepsání resumé je základem úspěchu při žádosti o pracovní pozici.…

Článek v rámci předplatného AI dovednosti, které by měl mět každý prodejce

307 přečtení

AI, tedy umělá inteligence, čím dál více ovlivňuje naše osobní i pracovní životy. Mnoho už se toho…

Článek v rámci předplatného Jak v zaměstnání lépe prodat své úspěchy a přestat být „neviditelný“

296 přečtení

Ne každý umí prodat své úspěchy tak, jak si to tyto úspěchy zaslouží. Někteří pracovníci tak…

Článek v rámci předplatného Sedm tipů, které vám pomohou uzavírat více obchodů

287 přečtení

Chcete více prodávat, případně navýšit objem obchodů, které uzavíráte? Pak tu pro vás v dnešním…

Článek v rámci předplatného Volnějším kalendářem k produktivitě: Jak si chytře plánovat aktivity a nebýt zahlceni prací

263 přečtení

Čím lépe a efektivněji si dovedete plánovat své pracovní aktivity, tím produktivnější budete. Lidé,…

Článek v rámci předplatného Nechcete se stát vedoucím, ale chcete se kariérně posunout? 4 tipy, co dál

224 přečtení

Většina lidí se chce ve své kariéře nějak posouvat a dál se vzdělávat. Mnoho lidí ale zároveň nemá…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak pročistit a vylepšit vaši databázi kontaktů pro hromadné e-maily

213 přečtení

Používáte hromadné e-maily jako formu marketingu a prodeje? Pak se vám určitě budou hodit…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak úspěšně vyjednávat s klienty i obchodními partnery

211 přečtení

Každá schůzka, i ta obchodní, je o vyjednávání. Každá ze stran se snaží najít způsob, jak pro sebe z…

Článek v rámci předplatného Hraní na city jako nutnost: Emoce, které u klienta rozhodují o nákupu produktu

203 přečtení

Mnozí si myslíme, že se rozhodujeme hlavně racionálně. A to především v otázkách byznysu,…

Článek v rámci předplatného 6 tipů, jak vám může AI pomoci v zefektivnění zákaznického servisu

201 přečtení

AI hýbe světem. I zákaznickým servisem. Umělá inteligence totiž nabízí celou řadu možností, jak může…

Výpis 112 z celkem 49