Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného How to react to excessive demands from an unreasonable client

The saying “The customer is always right” is not always true. Some clients want to get as much as possible for themselves out of your product or services and they…

Článek v rámci předplatného How to have satisfied customers

What is the key to building a big group of long-lasting, loyal clientele?…

Článek v rámci předplatného How to prepare for a B2B call with a prospect

Even in the era of LinkedIn, e-mails and other forms of communication,…

Článek v rámci předplatného Ten stats about customer service that you should know

Customer service is the be-all and end-all of any successful business. And,…

Článek v rámci předplatného Key traits of a successful customer service agent

Customer service requires people with a certain attitude. Though some…

Článek v rámci předplatného Seven phrases to avoid when communicating with clients

One thing can be said in many different ways. And, when interacting with…

Článek v rámci předplatného How to apologise effectively and with dignity

An apology from a company to a client is often necessary. If you as a…

Článek v rámci předplatného How to distinguish yourself from competition when calling clients

Virtually any form of selling in itself involves telephone contact with…

Článek v rámci předplatného Six rules of successful customer service communication with clients

There are too many unnecessary misunderstandings and negative situations in…

Článek v rámci předplatného Make your brand the one people love

Getting customers to see your solution as the best on the market is…

Článek v rámci předplatného 5 ways to increase customer loyalty

To gain the loyalty of customers today, you first need to develop a strong…

Článek v rámci předplatného Optimize customer service costs with visual assistance

Service organizations are constantly proposing innovative ways to reduce…

Článek v rámci předplatného 3 trends in customer care this year

According to the NICE inContact Customer Experience (CX) Transformation…

Listing 53 to 65 out of 446