Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného 4 rules of a modern-day call centre

Technology continues to develop, the world is changing, expectations of clients are growing and praxis keeps moving ahead. This also applies to call centres. To keep…

Článek v rámci předplatného Put more empathy in your customer service

Customer service is largely defined by emotions. Clients call you not just…

Článek v rámci předplatného Marketing in 2017: Ad blocking and customer experience

More than 75% of marketers believe that ad blocking, which is becoming more…

Článek v rámci předplatného 6 phases of phone sales and their objectives

Telephone sales as a selling technique has gained a very unpopular…

Článek v rámci předplatného 8 steps towards having a loyal clientele

Who would not want loyal customers? But it does require an effort. Leading…

Článek v rámci předplatného 6 signs that your customer service needs improvement

Is your system of customer care efficient? Are clients satisfied? It might…

Článek v rámci předplatného 4 trends that will dominate customer call centres in 2017

Hand in hand with the development of new technologies, customer service…

Článek v rámci předplatného The best phone sales tips from 2016

As 2016 has now ended, there is no harm in going over the best and most…

Článek v rámci předplatného Sounding natural while keeping to a script during a sales phone call

Many salespeople and call centre supervisors don't like to use scripts.…

Článek v rámci předplatného The never-ending customer service dilemma: Satisfied client, or satisfied company?

Customer service newbies will reply to the question "What is the most…

Článek v rámci předplatného What makes customer service great?

It has been said many times before that for most clients, customer service…

Článek v rámci předplatného Overcoming clients' objections in phone sales

In any sales interaction, you must remove all doubts of the prospect, both…

Článek v rámci předplatného 3 customer service trends for 2017

What will the year 2017 be like in terms of customer service? What should…

Listing 196 to 208 out of 441