Asi se všichni shodneme na tom, že čím více informací o klientovi máme ještě předtím, než mu zavoláme, tím větší máme šanci uspět s naším obchodním návrhem.…
Obchodní schůzky i telefonní hovory bývají pro většinu prodejců zdrojem…
Produkty se vyvíjí, situace na trhu se neustále mění a lidé mění názory. Z&…
Často se setkáváme se seznamy nejdůležitějších vlastností, které musí mít…
B2B obchodování má svá specifika. Jedním z nich je, že předtím, než…
Dobrý prodejce musí umět rozpoznat, jestli má vůbec smysl se u konkrétních…
Prodejní profesi si nejčastěji spojujeme s extrovertní povahou,…
Každý prodejce cítí před každou obchodní schůzkou nebo prezentací větší či…
Mnoho lidí vidí páteční odpoledne jako čas, kdy se přestávají soustředit na…
Čeká vás prezentace před důležitým zástupcem klienta? Nebo rovnou před…
Nahromaděný stres a úzkost se ve vás mohou spojit a vy se najednou ocitnete…
Každý obchodní tým říká, že je zaměřen na zákazníka. Jen u některých je to…
Lidé tradičně předpokládají, že úspěšní prodejci jsou extroverti. Nicméně…