Marketing - zprávy z HR

Google Alerts - nejefektivnější marketingový nástroj zdarma

Upozornění od Google je nástroj, který vám bude zasílat e-maily s upozorněním na témata dle vašeho zadání. Napadlo by vás, že je to zároveň jedna z nejmocnějších…

Jak uspět u pohovoru na pozici prodejce?

Udělat na náborového manažera dobrý dojem a uspět mezi konkurencí ve snaze…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Otázky zaměřené na zjištění potřeb zákazníka

Dnes jsem dostal víc do krve jednu dovednost, jež se týká zjišťování…

Jak přicházet k novým zákazníkům

Pro mnoho firem je úspěšné oslovování nových zákazníků otázkou existence.…

Udělejte klientovi nabídku, kterou prostě neodmítne

Znáte tu klasickou pohádku o rostoucí firmě a jejích úspěších? Přesně…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Základ obchodování - vybudované porozumění

Zdravím Tě. Dneska jsem se vrátil domů a mám skvělý pocit z odvedené práce,…

Můj produkt nikoho nezajímá. Co teď?

Probuzení počátečního zájmu v zákazníkovi je alfou i omegou celé…

Článek v rámci předplatného Základy úspešného prodeje pro začátečníky

Ne všichni se rodí dobrými prodejci. Naopak ti, kteří mohou nabídnout…

Článek v rámci předplatného Jak získat více obchodních tipů

Kde získáte nejlepší příležitost setkat se s možným budoucím klientem?…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Příběhy obchodování

Vítám Tě u čtení následujících článků, které se věnují prodeji. Jedná se o…

Článek v rámci předplatného Jak efektivně nalézt potenciální klienty

Snahy o získávání nových klientů selhávají z důvodů, které se nemění už…

Na co se zaměřit při prodeji vedoucím pracovníkům

Není prodej jako prodej. Orientace na běžného spotřebitele vyžaduje zcela…

Článek v rámci předplatného Jak poznat obchod, který neuzavřete

Neplýtvejte časem nad mrtvým obchodem, když se můžete věnovat jiným…

Výpis 118130 z celkem 397