Každý obchodník potřebuje pro svou práci trvalý přísun kontaktů na nové potenciální klienty. V některých případech mu tyto kontakty dodává někdo jiný (například…
Většina vážnějších jednání o budoucím uzavření obchodu začíná po telefonu.…
Asi se všichni shodneme na tom, že čím více informací o klientovi máme…
Proč je cold calling a cold meeting jednou z nejobávanějších disciplín v…
Hlavním cílem noha prodejců při oslovení klienta po telefonu je domluvit si…
Obchodní schůzka, při které prezentujete váš produkt potenciálnímu…
Otázka rozpočtu je pro všechny zúčastněné v obchodním jednání zcela…
Prodej je do velké míry o pokládání těch správných otázek, které…
Prodejní prezentace již není příliš vídaným jevem, protože byla většinou…
Po určité době si každý prodejce vypěstuje určitou intuici, která mu hned…
Připravujete prezentaci, krátké představení vašeho produktu nebo ukázku…
Udělat z odborníků zároveň dobré obchodníky, to je téma snad pro všechny…
Páteční odpoledne se v podnicích stávají neoficiálním ulívacím časem, kdy…