Marketing - zprávy z HR

Nechodí vám klienti na domluvené schůzky? Víme, co dělat

Mnoho obchodníků, kteří si domlouvají osobní schůzky s potenciálními zákazníky telefonicky, tento problém zná. Máte spoustu domluvených schůzek, připravujete se na…

Článek v rámci předplatného Tři tipy na hraní rolí s kolegy, které vás naučí lepší komunikaci s klienty

Jedním z nejúčinnějších způsobů, jak si v praxi vyzkoušet různé prodejní…

Článek v rámci předplatného Deset citátů, které vám ihned dodají motivaci

Práce prodejce a její efektivita se ve vysoké míře odráží od psychického…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když vám dojdou nové kontakty

Každý obchodník potřebuje pro svou práci trvalý přísun kontaktů na nové…

Článek v rámci předplatného 6 rad, jak si domluvit schůzku s klientem po telefonu

Většina vážnějších jednání o budoucím uzavření obchodu začíná po telefonu.…

Článek v rámci předplatného Co vše se dá zjistit o klientovi, než mu zavoláte (a jak na to)

Asi se všichni shodneme na tom, že čím více informací o klientovi máme…

Karel Kopůnec, MBA

Článek v rámci předplatného Jak dosáhnout 100% úspěšnosti v cold callingu a obchodních jednáních?

Proč je cold calling a cold meeting jednou z nejobávanějších disciplín v…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když klienti nechodí na domluvené schůzky?

Hlavním cílem noha prodejců při oslovení klienta po telefonu je domluvit si…

Článek v rámci předplatného 3 základní pravidla úspěšné obchodní schůzky

Obchodní schůzka, při které prezentujete váš produkt potenciálnímu…

Článek v rámci předplatného Jaké otázky položit, abyste zjistili, kolik má potenciální klient peněz?

Otázka rozpočtu je pro všechny zúčastněné v obchodním jednání zcela…

Článek v rámci předplatného 4 otázky, které si zapamatujte pro jednání s firmami

Prodej je do velké míry o pokládání těch správných otázek, které…

Článek v rámci předplatného 8 rychlých tipů, jak podat skvělou prodejní prezentaci

Prodejní prezentace již není příliš vídaným jevem, protože byla většinou…

Článek v rámci předplatného 5 signálů, že nemá cenu ztrácet s potenciálním klientem čas

Po určité době si každý prodejce vypěstuje určitou intuici, která mu hned…

Výpis 5365 z celkem 400