Klienti si stěžují
Podle serveru All Business je jedním z prvních varovných signálů to, že si na daného jedince začínají stěžovat i loajální zákazníci. Buď přímo, nebo nepřímo.
Nesplněné sliby
Daný obchodník na poradách slibuje, co vše udělá, ale nakonec se nic z toho nestane.
Chybějící vize
U obchodníka, který je ve slepé uličce, dochází ke ztrátě dlouhodobé vize. Vše, co dělá, je pouze krátkodobým řešením bez delšího výhledu.
Dohady o provizi
Obchodník se začne hádat o výši své provize, místo aby přemýšlel, jak více prodávat a být lepším pracovníkem.
Žádné inovace
Obchodní zástupce na konci sil přestane přicházet s inovativními nápady, pouze bezduše opakuje staré rutiny.
Prodej pod cenou
Aby prodejce měl alespoň nějaké výsledky, i přestože se moc nesnaží, začne často prodávat pod obvyklou cenou.
Chyby v CRM záznamech
Dalším znamením je to, pokud obchodník přestane zapisovat důsledně komunikaci do systému CRM nebo dělá chyby v databázích.
Vše proti nim
Jestliže je podle obchodníka neustále vše špatně, kromě něj, může se také jednat o znak, že je na čase, aby odešel z týmu.
-mm-