Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Tři gesta, na která si dávat pozor při jednání

Gesta, pohyby, postoje těla nebo výrazy tváře tyto indikátory vám mnohdy o druhém řeknou více než to, co říká. Podle serveru INC.com probíhá téměř 90% komunikace na…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Problematika výkonosti obchodních zástupců a prodejců aneb zásady úspěšného prodeje - 2. díl

Tento článek je součástí širší studie a následné úvahy, která se zaměřuje…

Tipy, jak získat maximum z krátkého jednání s potenciálním klientem

Článek v rámci předplatného Tipy, jak získat maximum z krátkého jednání s potenciálním klientem

První setkání s klientem je to zdaleka to nejdůležitější. Zároveň se často…

Článek v rámci předplatného 7 základních otázek analýzy potřeb

Analýza zákazníkových potřeb je prvním a hlavním krokem k úspěšnému…

Článek v rámci předplatného Proč je výhodnější věnovat se současným zákazníkům, než shánět nové

Poučky marketingu i prodeje se z drtivé většiny věnují otázce, jak sehnat…

Článek v rámci předplatného Jak na moderního zákazníka

V dnešní době má průměrný zákazník jinou podobu, než jakou měl ještě…

Článek v rámci předplatného Jak zajistit, aby klienti skutečně přišli na domluvené schůzky

Ať už domluvíte první schůzku s klientem, kde dojde k analýze potřeb a…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Zákazníkovi patří plná pozornost aneb Čistý a upřímný zájem o člověka - další klíč k úspěchu

Druhá přihláška, kterou jsem dnes uzavřel, byla na seminář o prodeji. Moc…

Článek v rámci předplatného Otázka pro prodejce: Nemluvíte až příliš?

Příliš mnoho prodejců je stále přesvědčeno, že čím více podají informací,…

Článek v rámci předplatného Klíč k úspěchu: Naučte se lépe naslouchat

Dobrý prodejce musí být zároveň dobrým posluchačem. Čím lépe dovedete…

Článek v rámci předplatného Získejte zpět ztraceného klienta

Ztráta důležitého klienta je vždy pro společnost velkou ránou. Nejde jenom…

Článek v rámci předplatného Jak zvýšit hodnotu vašeho produktu v očích klienta

Námitka proti ceně ze strany klienta je asi nejčastější překážkou k…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Problematika výkonosti obchodních zástupců a prodejců aneb zásady úspěšného prodeje - 1. díl

V následujícím článku se pokusíme v krátkosti nastínit problematiku a…

Výpis 13921404 z celkem 1901