Každý prodejce jistě někdy zažil nějakou opožděnou platbu, dostal se do situace, kdy musel zákazníka uhánět. Může to být poměrně frustrující jakmile uzavřete…
Příležitost udělat první dojem máte jenom jednu. Stejně jako první dojem je…
Dnes jsme s klientem dotáhli schůzku až do oboustranně vítězného konce.…
Ať už se jedná o výslovně organizovanou událost, či o neformální setkání…
E-mail i nadále zůstává velmi účinným marketingovým nástrojem. Počet zpráv,…
Koncem ledna oznámila společnost Facebook, že brzy bude možné do reklamních…
Jakým způsobem by se měl prodejce nejlépe zeptat na to, zda potenciální…
Dneska jsem uzavřel dvě smlouvy. Tentokrát sám, pomyslel jsem si večer s …
Internetový prodej není snadný, proto jistě uvítáte poznatky společnosti…
V prodejním světě existuje už dlouhou dobu toto rčení: Lidé milují…
Nezájem ze strany zákazníka je problém, který je nutno umět překonat hned…
Pokud chcete být úspěšní v B2B, musíte mířit vysoko a jednat s lidmi, kteří…
Jedinou nevýhodou e-mailového marketingu je, že už jím nikoho nepřekvapíte.…