Marketing - zprávy z HR

Můj produkt nikoho nezajímá. Co teď?

Probuzení počátečního zájmu v zákazníkovi je alfou i omegou celé problematiky obchodování. Možná jste se ale ocitli v situaci, kdy na vaše nabídky zkrátka nikdo…

Požadavky na dobrého marketéra v roce 2013

V marketingu je stále více úkolů automatizovaných, a právě díky tomu musí…

Článek v rámci předplatného Základy úspešného prodeje pro začátečníky

Ne všichni se rodí dobrými prodejci. Naopak ti, kteří mohou nabídnout…

Článek v rámci předplatného Jak poznáte, že potřebujete nové zákazníky?

Sami jistě víte, jak je to choulostivá záležitost, jestliže jste příliš…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Příběhy obchodování

Vítám Tě u čtení následujících článků, které se věnují prodeji. Jedná se o…

Článek v rámci předplatného Jak získat více obchodních tipů

Kde získáte nejlepší příležitost setkat se s možným budoucím klientem?…

5 způsobů, jak zaručeně poškodit firemní značku

Určitě jste se už sami setkali s vlezlým nepříjemným obchodníkem, který se…

Čím prodejci rozčilují marketéry

Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se…

Článek v rámci předplatného Jak efektivně nalézt potenciální klienty

Snahy o získávání nových klientů selhávají z důvodů, které se nemění už…

Článek v rámci předplatného Které prodejní taktiky vždycky selžou?

Existuje několik prodejních taktik, které se vám jednoduše vymstí, jestliže…

Na co se zaměřit při prodeji vedoucím pracovníkům

Není prodej jako prodej. Orientace na běžného spotřebitele vyžaduje zcela…

Článek v rámci předplatného Jak poznat obchod, který neuzavřete

Neplýtvejte časem nad mrtvým obchodem, když se můžete věnovat jiným…

Kudy vede cesta k získání klíčového klienta?

Udržet si spokojeného partnera stojí pětkrát méně než získání nového. To je…

Výpis 14831495 z celkem 1901