Přijměte zodpovědnost za své jednání. Když se něco nepovede, přijměte vinu. Pak se zamyslete, jak něčemu podobnému v budoucnu předejít. Dívejte se na věci z té…
Překvapilo mě, že jste o produktu ještě neslyšel(a). Jako byste dávali…
Znáte důvody, proč vaši prodejci neuzavřou tolik obchodů, kolik od nich…
Většina podnikatelů se shodne v tom, že silná orientace na zákazníka pomáhá…
Jednou za čas se objeví klient, se kterým máte mnohem víc starostí než se…
Každý ví, že první dojem lze udělat jen jednou. Ne vždy se tím však řídíme…
Marketingový guru Seth Godin je autorem užitečných rad, ze kterých by měli…
Zákazníci se nezajímají pouze o cenu. Chtějí, aby prodejce sám o sobě…
Prodávání je jako cesta. Pokud zákazník brzy nepochopí, kam míříte, nepůjde…
Chcete-li dosáhnout obratu milion ročně, máte několik možností: 20000…
Pokud jste se blížili k uzavření obchodu, ale věci se nečekaně změnily,…
Pokud vám poradíme několik slov, jak lépe prodávat, použijete je, viďte?…
Celkem běžná situace při obchodní schůzce, která se zpočátku vyvíjela velmi…