Nejlepší praxí je pochopitelně snaha klienty si udržet. Ale fakt je, že existují případy, kdy je mnohem logičtější o určité zákazníky přijít. Jde o pět konkrétních…
Proč zákazníci nenakupují? Možná proto, že je správně neposloucháte.…
Jediné, co je horší než tichá kancelář bez vyzvánění telefonu, je ztráta…
Být introvert nemusí automaticky znamenat, že člověk neuspěje jako…
Obchodníci jsou nejproduktivnější, když jsou dobře naladění a spokojení.…
Když zákazník není spokojen, reaguje jedním ze tří způsobů: V tichosti…
Prodejci bývají individualističtí, svobodomyslní lidé. Proto leckdy není…
Debbie Allen ve své publikaci Sky Rocketing vysvětluje, že když se nedaří…
Jill Konrath je autorkou velmi úspěšných publikací o prodeji. Tentokrát…
Něco se nepovede na straně zákazníka a on vás okamžitě obviní. Pak se…
Školení prodejních dovedností je jedním z vůbec nejžádanějších. Točí se zde…
Napadlo vás někdy, že psi mají mnohem lepší předpoklady pro práci prodejce,…
Přijměte zodpovědnost za své jednání. Když se něco nepovede, přijměte…