Všichni vedoucí pracovníci hovoří o tom, že klíčem k úspěšnému obchodu jsou loajální zákazníci. Otázkou však zůstává, co pro to skutečně dělají. Často se spoléhají…
Zaměstnanci v první linii mají ve firmě jedinečnou pozici.…
Řízení obchodníků je práce na plný úvazek. Je třeba, aby znali aktuální…
Firmy dnes zavádějí stále agresivnější marketingové techniky pro získávání…
Jakožto B-to-B marketér můžete udělat řadu věcí, abyste zvýšili…
Úspěšným obchodníkem se člověk nestává náhodou nebo díky slepému štěstí.…
Networking je způsob vytváření vaší širší rodiny. Je o budování vztahů,…
Obchodníkovi nestačí k úspěchu jen znalost nabízených produktů či služeb…
Nejúčinnější cesta k ochraně firmy před konkurencí vede skrz zvyšování…
Pomalé odpovídání na e-maily může výrazně poškodit firmy. Ukázal to výzkum…
Jako řadový obchodník si zaměstnanec osvojí základní prodejní dovednosti.…
Odpověď na otázku položenou v titulku zní ano. Kdy to ale budete vědět…
Téměř každý, kdo pracuje v prodeji, musí vyjednávat. Článek proto přichází…