Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 4 chyby obchodní komunikace se zákazníky

Kolik manažerů nebo ředitelů prodeje skutečně ví, co jejich obchodníci říkají zákazníkům? Taková neznalost může vést k řadě problémů. Článek upozorňuje na základní…

Šest pravidel jednání s nespokojeným zákazníkem

Článek v rámci předplatného Šest pravidel jednání s nespokojeným zákazníkem

Veškeré moderní manažerské uvažování a strategická obchodní praxe by se…

6 mýtů o prodeji

Článek v rámci předplatného 6 mýtů o prodeji

Problémy s klesajícím či stagnujícím prodejem většinou nejsou chybou…

Naučte se milovat své zákazníky

Naučte se milovat své zákazníky

Získat nového zákazníka je sedmkrát nákladnější než si udržet stávajícího.…

10 jednoduchých způsobů, jak přijít o zákazníky

Článek v rámci předplatného 10 jednoduchých způsobů, jak přijít o zákazníky

Na péči o zákazníka se stále pohlíží jako na nákladnou činnost či břímě pro…

Nejen celebrity jsou vážení zákazníci

Článek v rámci předplatného Nejen celebrity jsou vážení zákazníci

Kdyby na vaše pracoviště přišel Johny Depp, jak byste se chovali? Většina…

Osm kroků k efektivní uvítací zprávě

Článek v rámci předplatného Osm kroků k efektivní uvítací zprávě

První e-mail zaslaný potenciálnímu zákazníkovi je velice důležitý. Měl by…

Desatero určování cen

Článek v rámci předplatného Desatero určování cen

Určování cen není jednoduché. Dokonce je to jedno z nejobtížnějších…

Co brzdí vaše obchodníky?

Co brzdí vaše obchodníky?

Manažeři se často ptají, proč někteří jejich prodejci či prodejní týmy…

3 tipy pro zákaznickou loajalitu

Článek v rámci předplatného 3 tipy pro zákaznickou loajalitu

Není žádným tajemstvím, že lví podíl na úspěšnosti firem mají obchody…

Jak zvýšit podíl na trhu a udržet si zákazníky

Jak zvýšit podíl na trhu a udržet si zákazníky

Firma vyrábí produkty, které jsou známy svou vysokou kvalitou. Má však také…

Co vzít v úvahu při outsourcování marketingu

Článek v rámci předplatného Co vzít v úvahu při outsourcování marketingu

Outsourcing se stal důležitou součástí obchodních strategií a zahrnuje také…

Dokonalá zákaznická zkušenost?

Dokonalá zákaznická zkušenost?

Existuje něco jako dokonalá zákaznická zkušenost? Když například zákazník…

Výpis 17301742 z celkem 1875