Marketing - zprávy z HR

icon Pět tipů k výjimečné obchodní prezentaci

1. Více ukazujte a méně mluvte. Zajímavá grafika a obrázky často znamenají rozdíl mezi informativní a skutečně nezapomenutelnou prezentací. Používejte grafy, grafiku…

Byznys pro byznys v obtížné ekonomice

Byznys pro byznys v obtížné ekonomice

Vnejistých dobách je pro firmy poskytující služby jiným firmám…

K čemu zmocňujete své obchodníky?

K čemu zmocňujete své obchodníky?

Řada firem si myslí, že „zmocňování“…

Důvěryhodnost se počítá

Důvěryhodnost se počítá

Vminulosti stačil ke vzbuzení důvěry u nových klientů pevný stisk ruky.…

Co na vás zákazníci nesnášejí?

Článek v rámci předplatného Co na vás zákazníci nesnášejí?

Americká konzultantka a autorka knih o úspěšných technikách obchodování…

Jak budovat loajalitu zákazníků

Článek v rámci předplatného Jak budovat loajalitu zákazníků

Principy budování loajality zákazníků jsou zřejmé. Není však snadné je…

Zákazníci nejsou rodina

Článek v rámci předplatného Zákazníci nejsou rodina

Někteří marketéři uvažují o zákaznících, kteří jsou přihlášeni kodběru…

Jak na jednání u oběda

Článek v rámci předplatného Jak na jednání u oběda

Obchodní jednání u jídla není jen dobrým způsobem, jak ušetřit drahocenný…

Jak získat zákazníky, kteří od vás odešli

Článek v rámci předplatného Jak získat zákazníky, kteří od vás odešli

Každá firma má zákazníky, kteří od n&…

Jak na zpětnou vazbu od zákazníků

Jak na zpětnou vazbu od zákazníků

Když máte přesné, vyvážené a hodnotné informace o svých zákaznících,…

Jak na písemnou komunikaci se zákazníky

Článek v rámci předplatného Jak na písemnou komunikaci se zákazníky

Při písemné komunikaci se zákazníky vždy dbejte na komfort čtení. Jde…

Dokážou vaše marketingové materiály prodávat?

Článek v rámci předplatného Dokážou vaše marketingové materiály prodávat?

Marketéři často chybují vtom, že vytvářejí své materiály tak, aby detailně…

Jak získat loajální zákazníky

Článek v rámci předplatného Jak získat loajální zákazníky

- Ukažte opravdové nadšení. Měli byste umět projevit radost z každého…

Výpis 17041716 z celkem 1875