Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak si dlouhodobě udržet klienty

Pro rozvoj firem je důležité nejen přilákat nové zákazníky, ale také dokázat si dlouhodobě udržet ty stávající. Dlouhodobí zákazníci vykazují větší spokojenost,…

Nevzbuzujte zákaznický hněv

Nevzbuzujte zákaznický hněv

Zákazníci si vybírají firmy podle toho, jak s nimi zacházejí. V USA se ale…

Jak rozpočtovat vzdělávání v zákaznickém středisku

Jak rozpočtovat vzdělávání v zákaznickém středisku

Jaká část rozpočtu zákaznického střediska by měla být použita na…

Jak stanovit cenu II.

Jak stanovit cenu II.

Doby, kdy cena produktu odrážela pouze jeho kvalitu, minuly. Dnes je nutné…

Jak stanovit cenu

Článek v rámci předplatného Jak stanovit cenu

Cena dnes vyjadřuje zejména hodnotu, kterou produktům přisuzuje zákazník.…

Nejen novým zákazníkem živ je podnik

Článek v rámci předplatného Nejen novým zákazníkem živ je podnik

Noví zákazníci jsou důležití. Neméně důležité je však správně řídit a…

Devět nápadů pro zákaznické středisko

Článek v rámci předplatného Devět nápadů pro zákaznické středisko

Na nedávné konferenci o zákaznických střediscích pořádané v americkém…

Tři chyby každého manažera marketingu

Článek v rámci předplatného Tři chyby každého manažera marketingu

Každý obchodní manažer se dopouští chyb. Článek však upozorňuje na tři…

Deset kroků ke spokojenému zákazníkovi

Deset kroků ke spokojenému zákazníkovi

V dnešním vysoce konkurenčním tržním prostředí pomáhá vystoupit z davu…

Když zákazník mlčí

Článek v rámci předplatného Když zákazník mlčí

S potenciálním zákazníkem jste udělali všechno správně. Určili jste jeho…

Budování vztahů se zákazníky pomocí kvalitních lidí

Budování vztahů se zákazníky pomocí kvalitních lidí

Donedávna byly jakékoli interakce se zákazníky považovány za různorodé a…

Jak získávat zpětnou vazbu od zákazníků

Článek v rámci předplatného Jak získávat zpětnou vazbu od zákazníků

Pokud má firma přesné, vyvážené a užitečné informace o svých zákaznících,…

Jak udržet rovnováhu v zákaznickém středisku

Jak udržet rovnováhu v zákaznickém středisku

Manažeři zákaznických středisek se často potýkají s problémem udržení…

Výpis 17821794 z celkem 1875