Pro rozvoj firem je důležité nejen přilákat nové zákazníky, ale také dokázat si dlouhodobě udržet ty stávající. Dlouhodobí zákazníci vykazují větší spokojenost,…
Zákazníci si vybírají firmy podle toho, jak s nimi zacházejí. V USA se ale…
Jaká část rozpočtu zákaznického střediska by měla být použita na…
Doby, kdy cena produktu odrážela pouze jeho kvalitu, minuly. Dnes je nutné…
Cena dnes vyjadřuje zejména hodnotu, kterou produktům přisuzuje zákazník.…
Noví zákazníci jsou důležití. Neméně důležité je však správně řídit a…
Na nedávné konferenci o zákaznických střediscích pořádané v americkém…
Každý obchodní manažer se dopouští chyb. Článek však upozorňuje na tři…
V dnešním vysoce konkurenčním tržním prostředí pomáhá vystoupit z davu…
S potenciálním zákazníkem jste udělali všechno správně. Určili jste jeho…
Donedávna byly jakékoli interakce se zákazníky považovány za různorodé a…
Pokud má firma přesné, vyvážené a užitečné informace o svých zákaznících,…
Manažeři zákaznických středisek se často potýkají s problémem udržení…