Marketing - zprávy z HR

Jak stanovit cenu II.

Doby, kdy cena produktu odrážela pouze jeho kvalitu, minuly. Dnes je nutné řídit se také podle vývoje trhu, změn výrobních kapacit či zaměstnaneckých základem, ale i…

Jak stanovit cenu

Článek v rámci předplatného Jak stanovit cenu

Cena dnes vyjadřuje zejména hodnotu, kterou produktům přisuzuje zákazník.…

Nejen novým zákazníkem živ je podnik

Článek v rámci předplatného Nejen novým zákazníkem živ je podnik

Noví zákazníci jsou důležití. Neméně důležité je však správně řídit a…

Devět nápadů pro zákaznické středisko

Článek v rámci předplatného Devět nápadů pro zákaznické středisko

Na nedávné konferenci o zákaznických střediscích pořádané v americkém…

Tři chyby každého manažera marketingu

Článek v rámci předplatného Tři chyby každého manažera marketingu

Každý obchodní manažer se dopouští chyb. Článek však upozorňuje na tři…

Deset kroků ke spokojenému zákazníkovi

Deset kroků ke spokojenému zákazníkovi

V dnešním vysoce konkurenčním tržním prostředí pomáhá vystoupit z davu…

Když zákazník mlčí

Článek v rámci předplatného Když zákazník mlčí

S potenciálním zákazníkem jste udělali všechno správně. Určili jste jeho…

Budování vztahů se zákazníky pomocí kvalitních lidí

Budování vztahů se zákazníky pomocí kvalitních lidí

Donedávna byly jakékoli interakce se zákazníky považovány za různorodé a…

Jak získávat zpětnou vazbu od zákazníků

Článek v rámci předplatného Jak získávat zpětnou vazbu od zákazníků

Pokud má firma přesné, vyvážené a užitečné informace o svých zákaznících,…

Jak udržet rovnováhu v zákaznickém středisku

Jak udržet rovnováhu v zákaznickém středisku

Manažeři zákaznických středisek se často potýkají s problémem udržení…

Tajemství úspěšných prezentací

Článek v rámci předplatného Tajemství úspěšných prezentací

Pokud se budete držet jednoho konkrétního pravidla o veřejném vystupování,…

Klíč k loajalitě zákazníků

Klíč k loajalitě zákazníků

Internet pomáhá lidem vyhledávat, komunikovat a srovnávat nejlepší služby,…

Posloucháte?

Článek v rámci předplatného Posloucháte?

Zpětná vazba od zákazníků ukazuje firmám správný směr a přináší řadu s tím…

Výpis 18081820 z celkem 1898