Doby, kdy cena produktu odrážela pouze jeho kvalitu, minuly. Dnes je nutné řídit se také podle vývoje trhu, změn výrobních kapacit či zaměstnaneckých základem, ale i…
Cena dnes vyjadřuje zejména hodnotu, kterou produktům přisuzuje zákazník.…
Noví zákazníci jsou důležití. Neméně důležité je však správně řídit a…
Na nedávné konferenci o zákaznických střediscích pořádané v americkém…
Každý obchodní manažer se dopouští chyb. Článek však upozorňuje na tři…
V dnešním vysoce konkurenčním tržním prostředí pomáhá vystoupit z davu…
S potenciálním zákazníkem jste udělali všechno správně. Určili jste jeho…
Donedávna byly jakékoli interakce se zákazníky považovány za různorodé a…
Pokud má firma přesné, vyvážené a užitečné informace o svých zákaznících,…
Manažeři zákaznických středisek se často potýkají s problémem udržení…
Pokud se budete držet jednoho konkrétního pravidla o veřejném vystupování,…
Internet pomáhá lidem vyhledávat, komunikovat a srovnávat nejlepší služby,…