Firmy usilují o to, udělat z člověka, který si prvně zakoupil jejich produkt zákazníka, který se k nim bude pravidelně vracet a bude možné předvídat jeho potřeby.…
Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez…
Projektoví manažeři jsou ústředním bodem pro zákazníky a závisí na nich…
Pouze e-mail, který si získá respekt příjemce může uzavírat obchody. Při…
Návrhy přeplněné konzultantskou hantýrkou dokáží odlákat vaše klienty ke…
Nedostatek motivace a morálky představuje problém mnoha zákaznických…
Na poradách se neustále zdůrazňuje důležitost soustředění na zákazníka.…
Pravděpodobně jste si již někdy říkali, že zákazník nemusí mít vždy pravdu…
Firmy si v dnešním vysoce konkurenčním podnikatelském prostředí nemohou…
V některých firmách se stále drží dnes již zastaralé prodejní taktiky.…
Fámy o zániku e-mailového marketingu se nepotvrdily. Analytik společnosti…
Všichni víme, jak vypadá běžné školení nově přijatých operátorů…
Jak se mohou firmy ujistit, že jejich prodejní iniciativy jsou příjemným…