Marketing - zprávy z HR

Kudy na zákazníka

Spíše než, co chtějí, by se firmy měly dotazovat zákazníků, jakou práci si od nich žádají. Segmentace zákazníků by měla vycházet z přesvědčení, že zákazníci najímají…

Proč poslouchat zákazníka

Článek v rámci předplatného Proč poslouchat zákazníka

Vedoucí pracovníky v oboru zákaznické podpory ženou ekonomické podmínky k…

Od tamtoho nic nekoupím, nelíbí se mi

Článek v rámci předplatného Od tamtoho nic nekoupím, nelíbí se mi

Jednoduchým receptem na vybudování seznamu zákazníků a vydělání peněz je…

O hodnotě rozhoduje zákazník

Článek v rámci předplatného O hodnotě rozhoduje zákazník

Pro vybudování úspěšných vztahů se zákazníky společnosti musí porozumět…

Velká změna v obchodování

Velká změna v obchodování

Jako manažeři možná vidíte své marketingové a obchodní reprezentanty podle…

Víc než loajalita

Článek v rámci předplatného Víc než loajalita

Oddaní zákazníci se značně liší od těch, kteří jsou jen loajální. Skutečně…

Klíčový zákazník = náročný zákazník

Článek v rámci předplatného Klíčový zákazník = náročný zákazník

Jedním z hlavních prvků strategie řízení a rozvoje vztahů s klíčovými…

K pozitivnímu působení na zákazníka

Článek v rámci předplatného K pozitivnímu působení na zákazníka

O tom, že zákazník raději jedná s pozitivním a ochotným zaměstnancem není…

Aby vám nevyhořelo zákaznické středisko

Aby vám nevyhořelo zákaznické středisko

Zákazníci dnes mohou při nákupu vybírat ze stále více produktů a volit nové…

Několik otázek pro správné využití firemních dat

Článek v rámci předplatného Několik otázek pro správné využití firemních dat

Sesbíraná data firmě sama o sobě nijak nepomohou. Pomohou však odpovědět na…

A co váš dodavatelský řetězec?

Článek v rámci předplatného A co váš dodavatelský řetězec?

Velmi důležitým předpokladem úspěchu v odvětví maloobchodního a spotřebního…

Sběr znalostí v zákaznickém středisku

Článek v rámci předplatného Sběr znalostí v zákaznickém středisku

Správa znalostí je nepochybně velice složitý proces. Obzvláště obtížné je…

Ptejte se stokrát jinak

Ptejte se stokrát jinak

Při prodeji máte jednu minutu na to, abyste vzbudili zájem. Článek nabízí…

Výpis 18341846 z celkem 1875