Spíše než, co chtějí, by se firmy měly dotazovat zákazníků, jakou práci si od nich žádají. Segmentace zákazníků by měla vycházet z přesvědčení, že zákazníci najímají…
Vedoucí pracovníky v oboru zákaznické podpory ženou ekonomické podmínky k…
Jednoduchým receptem na vybudování seznamu zákazníků a vydělání peněz je…
Pro vybudování úspěšných vztahů se zákazníky společnosti musí porozumět…
Jako manažeři možná vidíte své marketingové a obchodní reprezentanty podle…
Oddaní zákazníci se značně liší od těch, kteří jsou jen loajální. Skutečně…
Jedním z hlavních prvků strategie řízení a rozvoje vztahů s klíčovými…
O tom, že zákazník raději jedná s pozitivním a ochotným zaměstnancem není…
Zákazníci dnes mohou při nákupu vybírat ze stále více produktů a volit nové…
Sesbíraná data firmě sama o sobě nijak nepomohou. Pomohou však odpovědět na…
Velmi důležitým předpokladem úspěchu v odvětví maloobchodního a spotřebního…
Správa znalostí je nepochybně velice složitý proces. Obzvláště obtížné je…
Při prodeji máte jednu minutu na to, abyste vzbudili zájem. Článek nabízí…