Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Poznejte zákazníky individuálně

Nejrůznější software a zejména Internet dnes umožňuje podnikům provádět vlastní průzkumy spokojenosti zákazníků. I s využitím nejmodernějších technologií však může…

Motivace pracovníků zákaznických středisek

Motivace pracovníků zákaznických středisek

Dokážete si představit tu pýchu v očích dítěte, když přinese oznámkovanou…

Co by vám zákazník rozhodně neměl říci

Článek v rámci předplatného Co by vám zákazník rozhodně neměl říci

Autor článku napsal dříve článek o tom, jaké věty je zcela nevhodné říkat…

Znáte své ziskové a neziskové zákazníky?

Článek v rámci předplatného Znáte své ziskové a neziskové zákazníky?

Ať už se podnik zabývá čímkoli, dříve nebo později si uvědomí, že svou…

Jak na zákazníka, kterého vám byl čert dlužen

Článek v rámci předplatného Jak na zákazníka, kterého vám byl čert dlužen

Každá firma narazí na zákazníka, který je řekněme problémový. Její zástupci…

Naslouchání zákazníkům je chvályhodné, ale nestačí

Naslouchání zákazníkům je chvályhodné, ale nestačí

Většina podniků si uvědomuje spojitost, která je mezi spokojeností jejich…

Neschovávejte se zákazníkům

Článek v rámci předplatného Neschovávejte se zákazníkům

Firmy často ztrácejí potenciální zákazníky již tím, že jejich název…

Chce to strategii

Článek v rámci předplatného Chce to strategii

O e-mailovém marketingu se v současné době neustále hovoří. Řada firem se…

Jak přijmout správného obchodníka

Článek v rámci předplatného Jak přijmout správného obchodníka

Prodáváte produkty či služby podobné těm, které prodávají i jiné firmy?…

Desatero etického prodeje

Desatero etického prodeje

Obchod je tvrdý boj, má ale svá pravidla. Prodejce však často láká možnost…

Než vytvoříte program odměn pro loajální zákazníky

Článek v rámci předplatného Než vytvoříte program odměn pro loajální zákazníky

Odměňování a poskytování výhod zákazníkům je jistě chytrá věc. Neměla by…

Vedoucí prodeje chtějí změnu. Pomůže CRM?

Vedoucí prodeje chtějí změnu. Pomůže CRM?

Vedoucí prodeje mnohých firem si často stěžují na nedostatky školení a…

Sedm vět, které nikdy neříkejte zákazníkovi

Článek v rámci předplatného Sedm vět, které nikdy neříkejte zákazníkovi

Na základě nepříznivé zkušenosti z nedávné návštěvy obchodu se jeden z…

Výpis 18471859 z celkem 1869