Marketing - zprávy z HR

Zákazník vás vidí

Podniky v posledních letech využívaly BI, CRM, dolování dat a dalších řešení pro získání co nejdetailnějšího pohledu na své operace, zákazníky nebo podílníky. V…

Reklamní e-mail jako ze škatulky

Článek v rámci předplatného Reklamní e-mail jako ze škatulky

Oblast e-mailového marketingu se stala bitevním polem. Zprávy se musejí…

Aby zákazník nezkolaboval

Aby zákazník nezkolaboval

Ředitel jedné americké marketingové společnosti, jejíž kontaktní střediska…

Od monologu k dialogu

Článek v rámci předplatného Od monologu k dialogu

Marketing se z umění musí stát vědou, z monologu tvořeného jednou zprávou…

Jak těžit z nespokojenosti zákazníků

Článek v rámci předplatného Jak těžit z nespokojenosti zákazníků

Vezmeme-li údaje o spokojenosti zákazníků a obrátíme je nohama vzhůru,…

Devět chyb při prezentaci s vizuálními pomůckami

icon Devět chyb při prezentaci s vizuálními pomůckami

Optické neboli vizuální pomůcky tvoří běžnou součást obchodních prezentací.…

Poznejte zákazníky individuálně

Článek v rámci předplatného Poznejte zákazníky individuálně

Nejrůznější software a zejména Internet dnes umožňuje podnikům provádět…

Motivace pracovníků zákaznických středisek

Motivace pracovníků zákaznických středisek

Dokážete si představit tu pýchu v očích dítěte, když přinese oznámkovanou…

Co by vám zákazník rozhodně neměl říci

Článek v rámci předplatného Co by vám zákazník rozhodně neměl říci

Autor článku napsal dříve článek o tom, jaké věty je zcela nevhodné říkat…

Znáte své ziskové a neziskové zákazníky?

Článek v rámci předplatného Znáte své ziskové a neziskové zákazníky?

Ať už se podnik zabývá čímkoli, dříve nebo později si uvědomí, že svou…

Jak na zákazníka, kterého vám byl čert dlužen

Článek v rámci předplatného Jak na zákazníka, kterého vám byl čert dlužen

Každá firma narazí na zákazníka, který je řekněme problémový. Její zástupci…

Naslouchání zákazníkům je chvályhodné, ale nestačí

Naslouchání zákazníkům je chvályhodné, ale nestačí

Většina podniků si uvědomuje spojitost, která je mezi spokojeností jejich…

Neschovávejte se zákazníkům

Článek v rámci předplatného Neschovávejte se zákazníkům

Firmy často ztrácejí potenciální zákazníky již tím, že jejich název…

Výpis 18471859 z celkem 1875