Podniky v posledních letech využívaly BI, CRM, dolování dat a dalších řešení pro získání co nejdetailnějšího pohledu na své operace, zákazníky nebo podílníky. V…
Oblast e-mailového marketingu se stala bitevním polem. Zprávy se musejí…
Ředitel jedné americké marketingové společnosti, jejíž kontaktní střediska…
Marketing se z umění musí stát vědou, z monologu tvořeného jednou zprávou…
Vezmeme-li údaje o spokojenosti zákazníků a obrátíme je nohama vzhůru,…
Optické neboli vizuální pomůcky tvoří běžnou součást obchodních prezentací.…
Nejrůznější software a zejména Internet dnes umožňuje podnikům provádět…
Dokážete si představit tu pýchu v očích dítěte, když přinese oznámkovanou…
Autor článku napsal dříve článek o tom, jaké věty je zcela nevhodné říkat…
Ať už se podnik zabývá čímkoli, dříve nebo později si uvědomí, že svou…
Každá firma narazí na zákazníka, který je řekněme problémový. Její zástupci…
Většina podniků si uvědomuje spojitost, která je mezi spokojeností jejich…
Firmy často ztrácejí potenciální zákazníky již tím, že jejich název…