Většina obchodníků považuje vyřizování zákaznických stížností za nutné zlo své práce. Kdo by to také chtěl pořád poslouchat Skutečnost je ale taková, že opravdové…
Velká část úspěchu v byznysu spočívá v tom, ukázat se jako první. Souvisí…
Staré pořekadlo říká, že slušné chování nic nestojí. V oblasti péče o…
Získávání nových zákazníků je velice složitý proces. Je třeba dostat se do…
Předpoklad, že zákazník má vždy pravdu, nenechává žádný prostor pro vaše…
Tradiční metody zjišťování spokojenosti zákazníků zahrnují pravidelné…
Je lepší soustředit se na specifické zákazníky, nebo považovat za…
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) má bouřlivou historii. Slibovalo firmám…
Den v životě obchodníka může být plný radosti a úspěchu, stejně tak jako…
Řízení projektů není jen věcí plnění úkolů, které je třeba plnit. Jde o…
Firmy usilují o to, udělat z člověka, který si prvně zakoupil jejich…
Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez…
Projektoví manažeři jsou ústředním bodem pro zákazníky a závisí na nich…