Marketing - zprávy z HR

Stížnost jako příležitost

Většina obchodníků považuje vyřizování zákaznických stížností za nutné zlo své práce. Kdo by to také chtěl pořád poslouchat Skutečnost je ale taková, že opravdové…

Být první se vyplatí

Článek v rámci předplatného Být první se vyplatí

Velká část úspěchu v byznysu spočívá v tom, ukázat se jako první. Souvisí…

Slušné chování k zákazníkům nic nestojí

Článek v rámci předplatného Slušné chování k zákazníkům nic nestojí

Staré pořekadlo říká, že slušné chování nic nestojí. V oblasti péče o…

Zdarma k novým zákazníkům

Článek v rámci předplatného Zdarma k novým zákazníkům

Získávání nových zákazníků je velice složitý proces. Je třeba dostat se do…

Zákazník nemusí mít vždy pravdu

Zákazník nemusí mít vždy pravdu

Předpoklad, že zákazník má vždy pravdu, nenechává žádný prostor pro vaše…

Měříme spokojenost zákazníků

Článek v rámci předplatného Měříme spokojenost zákazníků

Tradiční metody zjišťování spokojenosti zákazníků zahrnují pravidelné…

Proč dobře znát zákazníky

Článek v rámci předplatného Proč dobře znát zákazníky

Je lepší soustředit se na specifické zákazníky, nebo považovat za…

Znát zákazníka je důležitější než kdy jindy

Znát zákazníka je důležitější než kdy jindy

Řízení vztahů se zákazníky (CRM) má bouřlivou historii. Slibovalo firmám…

Když zákazník zuří

Článek v rámci předplatného Když zákazník zuří

Den v životě obchodníka může být plný radosti a úspěchu, stejně tak jako…

Jak řídit zákaznické zkušenosti II.

Jak řídit zákaznické zkušenosti II.

Řízení projektů není jen věcí plnění úkolů, které je třeba plnit. Jde o…

Aby zákazník vydržel

Článek v rámci předplatného Aby zákazník vydržel

Firmy usilují o to, udělat z člověka, který si prvně zakoupil jejich…

Poznejte svého zákazníka

Poznejte svého zákazníka

Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez…

Jak řídit zákaznické zkušenosti

Jak řídit zákaznické zkušenosti

Projektoví manažeři jsou ústředním bodem pro zákazníky a závisí na nich…

Výpis 18211833 z celkem 1898