Marketing - zprávy z HR

Profesionální prodej

Přímý prodej výrobku či služby není, jak se stále více ukazuje, zdaleka jednoduchá záležitost. Prodávající musí vědět, jak zákazníka přesvědčit. K tomu by měl být…

Efektivní management dodávek - cesta k úspěchu

Článek v rámci předplatného Efektivní management dodávek - cesta k úspěchu

Struktura řetězce dodávek zahrnuje v podstatě veškeré činnosti, které jsou…

Efektivní prodejní prezentace

Článek v rámci předplatného Efektivní prodejní prezentace

Chytrá a inteligentní prodejní prezentace je v dnešní době velmi důležitým…

Komunikace se zákazníky - rady z první linie

Článek v rámci předplatného Komunikace se zákazníky - rady z první linie

Už jste se někdy ocitli v situaci, kdy byl zákazník natolik rozrušený či…

Sbohem a šáteček aneb Jak získat zákazníka zpět

Článek v rámci předplatného Sbohem a šáteček aneb Jak získat zákazníka zpět

Možná i vaše firma dostává dopisy v tomto duchu, možná jste už sami podobný…

Poznejte svého zákazníka

Článek v rámci předplatného Poznejte svého zákazníka

Co víte o zákazních vaší firmy? Jak dobře je znáte? Prodáváte spíše…

Jak spolehlivě odradit zákazníka - část 1.

Článek v rámci předplatného Jak spolehlivě odradit zákazníka - část 1.

Společnosti by měly školit reprezentanty svých zákaznických center tak, aby…

CRM a jeho lidé

Článek v rámci předplatného CRM a jeho lidé

Získat nové zákazníky a udržet ty stávající je jednou z nejdůležitějších…

Nelezete zákazníkům na nervy?

Článek v rámci předplatného Nelezete zákazníkům na nervy?

Komerční e-maily jako součást programu zákaznické podpory a loajality…

Multikanálové obchodování - jste připraveni?

Článek v rámci předplatného Multikanálové obchodování - jste připraveni?

Když se poprvé objevila možnost nabízet a dodávat zboží více cestami (…

Výpis 18601869 z celkem 1869