Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Chce to strategii

O e-mailovém marketingu se v současné době neustále hovoří. Řada firem se jej snaží využívat, ve skutečnosti však přesně neví, jakým způsobem si počínat, a tak…

Jak přijmout správného obchodníka

Článek v rámci předplatného Jak přijmout správného obchodníka

Prodáváte produkty či služby podobné těm, které prodávají i jiné firmy?…

Desatero etického prodeje

Desatero etického prodeje

Obchod je tvrdý boj, má ale svá pravidla. Prodejce však často láká možnost…

Než vytvoříte program odměn pro loajální zákazníky

Článek v rámci předplatného Než vytvoříte program odměn pro loajální zákazníky

Odměňování a poskytování výhod zákazníkům je jistě chytrá věc. Neměla by…

Vedoucí prodeje chtějí změnu. Pomůže CRM?

Vedoucí prodeje chtějí změnu. Pomůže CRM?

Vedoucí prodeje mnohých firem si často stěžují na nedostatky školení a…

Sedm vět, které nikdy neříkejte zákazníkovi

Článek v rámci předplatného Sedm vět, které nikdy neříkejte zákazníkovi

Na základě nepříznivé zkušenosti z nedávné návštěvy obchodu se jeden z…

Profesionální prodej

Profesionální prodej

Přímý prodej výrobku či služby není, jak se stále více ukazuje, zdaleka…

Efektivní management dodávek - cesta k úspěchu

Článek v rámci předplatného Efektivní management dodávek - cesta k úspěchu

Struktura řetězce dodávek zahrnuje v podstatě veškeré činnosti, které jsou…

Efektivní prodejní prezentace

Článek v rámci předplatného Efektivní prodejní prezentace

Chytrá a inteligentní prodejní prezentace je v dnešní době velmi důležitým…

Komunikace se zákazníky - rady z první linie

Článek v rámci předplatného Komunikace se zákazníky - rady z první linie

Už jste se někdy ocitli v situaci, kdy byl zákazník natolik rozrušený či…

Sbohem a šáteček aneb Jak získat zákazníka zpět

Článek v rámci předplatného Sbohem a šáteček aneb Jak získat zákazníka zpět

Možná i vaše firma dostává dopisy v tomto duchu, možná jste už sami podobný…

Poznejte svého zákazníka

Článek v rámci předplatného Poznejte svého zákazníka

Co víte o zákazních vaší firmy? Jak dobře je znáte? Prodáváte spíše…

Jak spolehlivě odradit zákazníka - část 1.

Článek v rámci předplatného Jak spolehlivě odradit zákazníka - část 1.

Společnosti by měly školit reprezentanty svých zákaznických center tak, aby…

Výpis 18601872 z celkem 1875