Efekt „FOMO“ (Fear of Missing Out, tedy strach z promeškání) je mocný psychologický fenomén, který motivuje lidi jednat rychle, aby nepropásli výhodnou příležitost.…
Jedním z častých neduhů prodejců napříč všemi obory je, že mluví víc o…
Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku…
Produkty se vyvíjí, situace na trhu se neustále mění a lidé mění názory. Z&…
Proč se některé produkty prodávají snadno a jiné vůbec? Často je na vině…
Mnoho prodejců je vykolejeno, když klient řekne, že nabídka je příliš…
Vzhledem k tomu, že každý člověk ze své vrozené podstaty hledá…
Když jsme před pěti lety začínali s Koupelnami Syrový, měl jsem představu…
Prodej je do velké míry o pokládání těch správných otázek, které konverzaci…
Sleva z plné ceny produktu může být mocný přesvědčovací nástroj i…
Je poměrně lehké „usnout na vavřínech“, spadnout do určité rutiny a přestat…
Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v&…
Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích…