Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Co dělat, když si chce potenciální B2B klient nabízenou službu řešit interně

Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou činnosti a služby, které dříve outsourcovaly, se zajišťovat interně. Snížení nákladů sebou…

Článek v rámci předplatného Skryté obavy klienta: Jak je využít při obchodní schůzce

Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam.…

Článek v rámci předplatného Generace Z: Jak úspěšně prodávat mladým zákazníkům

Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a…

Článek v rámci předplatného Jak se poučit z nepovedeného obchodu

Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí.…

Článek v rámci předplatného Pozitivní výrazy a fráze, které vám pomohou lépe prodávat

Přemýšlíte, jak vylepšit vaši prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, díky kterým přestanete být vtíravým a otravným prodejcem

Jedním z nejstarších stereotypů týkajících se prodeje je představa, že…

Článek v rámci předplatného Čtyři věty, které vám během jednání s klientem pomohou plynule přejít k podpisu smlouvy

Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší…

Článek v rámci předplatného Co to je „upselling“ a jak tuto techniku využít v prodejní praxi

Mnoho firem je ve zvyšování objemu svých prodejů významně závislých na…

Článek v rámci předplatného Proč musí obchodníci dbát o svůj zevnějšek

Již odedávna se říká, že šaty dělají člověka. To, jak se oblékáte, má zcela…

Článek v rámci předplatného Chystáte se na pohovor na prodejní pozici? Máme pro vás tři tipy

Pohovor se v mnohém příliš neliší od klasické obchodní schůzky nebo…

Článek v rámci předplatného Čtyři hloupé otázky, které prodejci klientům často pokládají, a přitom by se jim měli vyhnout

Pokládání těch správných otázek je základem efektivní interakce s…

Výpis 2739 z celkem 1875