Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 6 zvyků lidí, kteří se během svého života stanou milionáři

Existuje mnoho lidí, kteří věří, že lidé, co jsou bohatí, mají nějaké zcela výjimečné vlastnosti a dovednosti. Například že jsou extrémně inteligentní, že jsou to…

Článek v rámci předplatného 7 kroků k lepšímu naslouchání během obchodní schůzky

Aby obchodník dovedl úspěšně nabízené řešení klientovi na schůzce prodat,…

Článek v rámci předplatného 7 věcí, které musíte o klientovi vědět, než přejdete k uzavření obchodu

Každý prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v …

Článek v rámci předplatného Jak využít poslední dny stávajího roku k přípravě na ten další

Většina firem už funguje na poloviční provoz, vaši kolegové v kanceláři…

Článek v rámci předplatného 4 důvody, proč sdílet se světem doporučení vašich klientů

V celé řadě oborů je tolik konkurence a tolik boje o zákazníky, že zaujmout…

Článek v rámci předplatného Čtyři předsevzetí, která by si obchodník měl dát na nový rok

Blíží se konec roku, při kterém všichni hodnotí uplynulých dvanáct měsíců a…

Článek v rámci předplatného Čtyři směry, kterými může start-up dále růst

Sebelepší produkt nezajistí sám o sobě dlouhodobý růst firmy, která jej…

Článek v rámci předplatného 5 zvyků, díky kterým si udržíte pozitivní přístup a motivaci

Výsledky a dlouhodobý úspěch v prodeji jsou do velké míry ovlivněny…

Článek v rámci předplatného Šest pravidel face-en-face setkání manažera s podřízeným

Schůzky face-en-face, tedy tváří v tvář nebo jeden na jednoho, jsou…

Článek v rámci předplatného Jak vypracovat druhořadé obchodníky ve skvělé prodejce

Mnoho článků a odborných textů se věnuje tomu, jak pracovat s prvotřídními…

Článek v rámci předplatného 4 důvody, proč byste neměli zapomínat na svoji osobní značku

Mnoho obchodníků se zaměřuje na propagaci svého produktu a své firmy a…

Článek v rámci předplatného Staňte se ihned lepším obchodníkem pomocí několika jednoduchých kroků

Trápí vás momentální propad ve vašich prodejních výsledcích? Rozjíždíte…

Článek v rámci předplatného Co je potřeba udělat, aby chtěl klient narušit svůj status quo?

Jednou z největších výzev, kterým čelí obchodníci téměř na každé schůzce,…

Výpis 352364 z celkem 1876