Existuje mnoho lidí, kteří věří, že lidé, co jsou bohatí, mají nějaké zcela výjimečné vlastnosti a dovednosti. Například že jsou extrémně inteligentní, že jsou to…
Aby obchodník dovedl úspěšně nabízené řešení klientovi na schůzce prodat,…
Každý prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v …
Většina firem už funguje na poloviční provoz, vaši kolegové v kanceláři…
V celé řadě oborů je tolik konkurence a tolik boje o zákazníky, že zaujmout…
Blíží se konec roku, při kterém všichni hodnotí uplynulých dvanáct měsíců a…
Sebelepší produkt nezajistí sám o sobě dlouhodobý růst firmy, která jej…
Výsledky a dlouhodobý úspěch v prodeji jsou do velké míry ovlivněny…
Schůzky face-en-face, tedy tváří v tvář nebo jeden na jednoho, jsou…
Mnoho článků a odborných textů se věnuje tomu, jak pracovat s prvotřídními…
Mnoho obchodníků se zaměřuje na propagaci svého produktu a své firmy a…
Trápí vás momentální propad ve vašich prodejních výsledcích? Rozjíždíte…
Jednou z největších výzev, kterým čelí obchodníci téměř na každé schůzce,…