Odprezentovat váš produkt během jednání s klientem je jedna věc. Druhá věc je ale od prezentace přejít k samotnému podpisu smlouvy. Řada obchodníků má právě s touto…
I přestože je váš produkt inovativní, výhodný pro klienta a cenově…
Komunikace v rámci obchodního týmu je zcela klíčová pro jeho dlouhodobý…
I přestože mají mnozí obchodní zástupci jiný názor, o úspěšnosti vašich…
Každý prodejce se čas od času dostane do obchodně neúspěšného období a je…
Průzkumy uvádí, že průměrný pracovník stráví až 51% času, který by mohl…
Odvěkou pravdou obchodování, která se vztahuje i na B2B sektor, je fakt, že…
Prodejní cyklus má vždy svůj začátek, určité fáze, postupy a konec.…
Uvést nového člena do obchodního týmu je často nutné kvůli tomu, že se…
B2B, tedy Business-To-Business prodej, kdy obchodní zástupce prodává svůj…
Prodejní procesy, jejich vývoj, nastavení a implementace jsou extrémně…
B2B obchodování se mění. A to díky moderním technologiím, které umožňují…
Každý obchodník může jistě těžit z dobré paměti. Zapamatovat si konverzaci…