Obchodní prostředí, očekávání klientů i prodejní postupy se neustále vyvíjí. Aby vaše firma nezaostávala za konkurencí, je nutné být v obraze ohledně trendů, které…
Již v mnoha článcích jsme si ukázali, že to, jaký produkt prodáváte a jaké…
Firem nabízejících určité zboží najdeme v každém oboru celou řadu. Stejné…
Jestliže jste se stali novým vedoucím obchodního týmu, zřejmě máte…
Jedná se o jednu z nejvíce frustrujících situací, které mohou obchodníka…
Prodejce musí za každou cenu působit profesionálně. Přeci jen chcete, aby…
U prodejců se často vyskytují nevhodné zlozvyky. Některé narušují jejich…
Prodejní cyklus je dlouhý proces s celou řadou záchytných bodů. Jedním z …
Každý obchodník by měl umět (nebo by se měl snažit umět) udělat dojem na…
Prodejní profese je o komunikaci s lidmi, o tom, jak dovedeme s ostatními…
Sled nudných snímků, dikce uspavače hadů, spousta dat, ve kterých se za…
Žádný obchodník ani podnikatel by neměl pracovat takříkajíc naslepo.…
Ať se nám to líbí, nebo ne, ostatní nás do vysoké míry posuzují i podle…