Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 5 slov, která pomohou prodeji, a 5 slov, která jej pokazí

Stejnou věc můžeme říct desítkami různých způsobů. A je to právě specifická forma projevu, kterou zvolíte, co může rozhodnout o úspěšném nebo neúspěšném konci…

Článek v rámci předplatného Nový podřízený na obchodní pozici: Na co si dát pozor

Přijetí nového zaměstnance je vždy ošemetnou záležitostí. Je nutné dát mu…

Článek v rámci předplatného Čtyři rady prodejcům v novém oboru

Stát se prodejcem v nově vzniklém oboru není nikdy lehké. Lidé většinou…

E-mail pro klienta není žádný román

Nejlepším způsobem, jak oslovit nové klienty, je přímo a osobně. Druhým…

Článek v rámci předplatného Šest tipů, jak působit jako expert (nehledě na to, co prodáváte)

Asi nikoho nepřekvapí, že pokud chcete být vynikající obchodník, musejí…

Článek v rámci předplatného 3 zásady motivace obchodníků ze strany manažera

Manažerská pozice má řadu povinností, mezi něž patří také motivace…

7 triků, jak předejít syndromu vyhoření

Syndrom vyhoření je strašák, který obchází všechny obchodníky bez výjimky.…

Článek v rámci předplatného Čtyři kroky k urychlení obchodu

Častým problémem při uzavírání obchodů je příliš dlouhé rozmýšlení klienta.…

Článek v rámci předplatného „Výtahový prodej“: Co to je a jak na to?

Anglický výraz „elevator pitch“ se dá poněkud krkolomně přeložit do češtiny…

Chcete se stát lepším obchodníkem? Víme, co dělat a co nedělat

Dá se říci, že neexistuje něco jako stagnující obchodník. Obchodník se…

3 věci, které potřebujete zjistit od klienta, abyste s ním úspěšně uzavřeli obchod

Schopnost naslouchat je pro obchodníka zcela klíčová. To víme všichni.…

Článek v rámci předplatného Nové výzvy, kterým čelí dnešní prodejci

I když základ prodeje zůstává stejný, techniky a metody se mění. A stejně…

Článek v rámci předplatného Čtyři netradiční způsoby, jak získat zpět ztraceného klienta

Někdy se to stává. Klient, třeba i dlouhodobý, přestane s vaší firmou…

Výpis 677689 z celkem 1902