Prodejci jsou velmi často obětí takzvaného syndromu vyhoření. Jedním z …
Cíl mnoha začínajících a menších firem je jasný: Prodávat co nejvíce…
Být úspěšným obchodníkem znamená být zároveň konzultantem, expertem v …
Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se…
Málokdy se stane, že zákazník přijde k prvnímu prodejci a rovnou si vybere…
Osobní značka. Něco, na čem by měl pracovat každý prodejce, který chce být…
V dnešní době je důvěra zákazníků pro obchod naprosto klíčová. Řada podniků…
Kariérní postup je u obchodních pozic poměrně jasný. Jestliže máte ambice…
B2C a B2B obchodování jsou si v mnohém podobné, v mnohém se však liší. B2B…
Často se mluví o tzv. mileniálech, tedy lidech, kterým je nyní mezi 20 a 30…
V rámci B2B existují v každém oboru VIP firmy, které tvoří zlatý grál…