Cíl mnoha začínajících a menších firem je jasný: Prodávat co nejvíce produktů co nejvíce VIP klientům. „Ulovit“ velkého a známého klienta z oblasti B2B má pak pro…
Být úspěšným obchodníkem znamená být zároveň konzultantem, expertem v …
Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se…
Málokdy se stane, že zákazník přijde k prvnímu prodejci a rovnou si vybere…
Osobní značka. Něco, na čem by měl pracovat každý prodejce, který chce být…
V dnešní době je důvěra zákazníků pro obchod naprosto klíčová. Řada podniků…
Kariérní postup je u obchodních pozic poměrně jasný. Jestliže máte ambice…
B2C a B2B obchodování jsou si v mnohém podobné, v mnohém se však liší. B2B…
Často se mluví o tzv. mileniálech, tedy lidech, kterým je nyní mezi 20 a 30…
V rámci B2B existují v každém oboru VIP firmy, které tvoří zlatý grál…
V čem je prodej ideální školou do života? Například v tom, že vás naučí…
Úspěch v obchodním světě je do velké míry definován nastavením naší mysli. …
Typická (nebo spíše stereotypní) představa o prodejci je taková, že se…