Marketing - zprávy z HR

Pravidlo číslo 1: Nedávat klientům příliš na výběr

Zní to téměř jako paradox, ale je to tak. Čím více nabídek klientovi předložíte, tím větší je pravděpodobnost, že si nevybere ani jednu. V psychologii se tento…

Článek v rámci předplatného Tři strategie, jak si ve firmě vychovat skvělé prodejce

Dobří prodejci nepadají z nebe. I když genetické predispozice mohou hrát…

Kdo umí být sympatický, prodává

Odvěká pravda z oblasti obchodu zní, že pokud jste někomu sympatičtí,…

Článek v rámci předplatného Specifika žen-zákaznic

Ženy hrají nezastupitelnou roli v nákupních procesech většiny rodin. Z …

Skákání do řeči: Zlozvyk, kterého se musíte zbavit

Problém s lidmi, kteří přerušují ostatní, je ten, že si často svůj zlozvyk…

Klesají vám prodeje? Víme, co dělat

Občasné propady v prodeji jsou normální u každého typu obchodu. Je proto…

4 zásadní rady pro hledání nových klientů

Ať už je naše klientská základna a oddanost klientů jakkoliv velká,…

Výmluvy klientů často skrývají hlubší obavy

Když se klientovi něco nelíbí na vaší nabídce, co myslíte, že řekne? Rádi…

Článek v rámci předplatného Výhody a nevýhody práce z domova

Práce z domova mnohé lidi láká. Jedná se o populární formu práce především…

Nátlak a další hloupé chyby před podpisem smlouvy

Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní…

Článek v rámci předplatného Umíte se vypořádat s námitkami klientů?

Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může…

Článek v rámci předplatného Tři základní indikátory úspěšnosti v prodeji

Prodej bez systému je chaos, ve kterém jsou úspěchy pouze náhodné,…

Článek v rámci předplatného Šaty dělají člověka. A v prodeji to platí dvojnásob

To, jak se oblékáte, má zcela jasný a prokazatelný vliv na to, jak vás lidé…

Výpis 742754 z celkem 1879