Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší nabídkou, domluvili jste hrubé podmínky obchodu, klient se vším souhlasí. Teď přichází…
Umět věštit z křišťálové koule a poznat ideální moment, kdy má daná firma…
Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze…
Prodej a umění obchodovat je v podstatě kombinací osobnostních vlastností,…
V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny.…
Máte pocit, že vaše nabídka je zajímavá a váš produkt je pro zákazníky…
Prodej a úspěch v obchodním světě jsou primárně otázkou nastavení mysli.…
Pověst firmy je zcela klíčová pro získávání nových klientů. Skvělá reputace…
Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního…
Moderní doba si žádá moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí u prodeje.…
Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci,…
Každý manažer chce mít tým lidí, na který se může spolehnout a který bude…
Prodej není pro všechny. Nebo alespoň ne pro všechny ty, kdo neprošli…