Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý problém. Zákazník na sobě často nedá znát pochybnosti o určitém specifickém aspektu vaší…
Prodej současným a bývalým klientům je u mnoha společností daleko…
Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších…
Víte, jak se pozná skutečně dobrý prodejce? Tak, že dovede svůj styl…
Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný,…
Ať už se věnujete prodeji v jakémkoliv odvětví, obecné vzorce se u…
První schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník váš…
Čím kratší dobu trvá prodejní cyklus od okamžiku prvního kontaktu s …
Pracovat pro malé podniky, které nemají k dispozici velké finanční…
Jedna z nejstarších a nejpravdivějších pouček, která stále platí i dnes,…
To, jak se oblékáte, má zcela jasný a prokazatelný vliv na to, jak vás lidé…
Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může ale…
Co dělají ti nejlepší obchodníci jinak? Kromě určitého osobního charisma,…