Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný, vágní a pouze informativní. Doba sociálních sítí a virálního šíření nahrává obsahům, které…
Ať už se věnujete prodeji v jakémkoliv odvětví, obecné vzorce se u…
První schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník váš…
Čím kratší dobu trvá prodejní cyklus od okamžiku prvního kontaktu s …
Pracovat pro malé podniky, které nemají k dispozici velké finanční…
Jedna z nejstarších a nejpravdivějších pouček, která stále platí i dnes,…
To, jak se oblékáte, má zcela jasný a prokazatelný vliv na to, jak vás lidé…
Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může ale…
Co dělají ti nejlepší obchodníci jinak? Kromě určitého osobního charisma,…
Silně konkurenční trhy, kde se o přízeň klientely přetahují řady zavedených…
Slovní spojení „nesebevědomý prodejce“ zní téměř jako vtip. Bez…
Co vlastně znamená anglický výraz „networking“? V češtině pro něj není…
Propad v obchodních výsledcích je něco, čím si čas od času projde každý…