Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Co dělají ti nejúspěšnější prodejci jinak? 3 vlastnosti těch nejlepších obchodníků

Stát se dlouhodobě úspěšným obchodníkem stojí hodně úsilí a tvrdé práce. A také je k tomu potřeba dodržovat určité postupy a vykazovat některé specifické vlastnosti.…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak prodávat nový produkt, který je zatím na trhu neznámý

Prodávat produkty v záplavě konkurence je rozhodně těžké. Možná ještě těžší…

Článek v rámci předplatného Sedm tipů pro prodejní nováčky

Jste noví ve světě obchodu? Chcete se stát úspěšným prodejcem? V dnešním…

Článek v rámci předplatného B2B prodej: Jak poznat, že je vhodný čas firmu oslovit s nabídkou?

Načasování je B2B obchodování klíčové. Nové firemní klienty byste měli…

Článek v rámci předplatného Jak si získat důvěru klientů ve 4 krocích a stát se úspěšným prodejcem

Dlouhodobý úspěch v prodeji závisí na tom, jakou si dovede daný prodejce…

Článek v rámci předplatného Když se obchodům nedaří: Tři tipy, které vám pomohou postavit se opět na nohy

Každý obchodník si tím občas projde. Občasný propad v prodeji je součástí…

Článek v rámci předplatného Jak klientovi představit produkt tak, že ho určitě neodmítne

I ten nejlepší možný produkt nebudete schopni prodávat, pokud jej nebudete…

Článek v rámci předplatného Jak klienta během obchodní schůzky skutečně nadchnout? Čtyři rady, které vám s tím pomohou

První obchodní schůzka s klientem je často momentem, kdy se takříkajíc láme…

Článek v rámci předplatného Tři překvapivé důvody, proč se vám možná přestalo dařit v prodeji

Daří se vám domlouvat obchodní jednání s klienty, ale nakonec z nich…

Článek v rámci předplatného Jste mladý, začínající prodejce? Poradíme vám, jak na klienty působit profesionálně

Častým problémem prodejců, kteří v obchodní kariéře začínají, je, že si…

Článek v rámci předplatného Procházíte obdobím propadu obchodů? Poradíme vám, jak zase začít prodávat

Každému obchodníkovi se čas od času stane, že mu klesnou prodejní čísla.…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak formulovat nabídku tak, aby ji klient neodmítnul

Jedna věc se dá říct nespočtem různých způsobů. Obsah vaší nabídky často…

Článek v rámci předplatného Specifika B2B obchodování: Jak uspět při oslovování firemních klientů

Někdy se říká, že B2B obchodování je akorát převlečené B2C obchodování,…

Výpis 118130 z celkem 1869