Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak ve čtyřech krocích v klientovi vyvolat pocit urgence

Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však ne vždy stačí. Jedním z úkolů prodejce je zajistit, aby zákazník získal pocit, že produkt…

Článek v rámci předplatného Několik tipů pro začínající prodejce, kteří mají obavy kvůli svému nízkému věku

Někteří začínající prodejci mohou mít kvůli svému nízkému věku obavy, aby…

Článek v rámci předplatného Chystáte se oslovit nového firemního klienta? 5 věcí, které musíte v rámci přípravy udělat

B2B obchodování má svá specifika. Jedním z nich je, že předtím, než…

Článek v rámci předplatného Potřebujete zlepšit své prodejní výsledky? Poradíme vám, jak na to

Procházíte si propadem vašich prodejních čísel? Potřebujete zlepšit své…

Článek v rámci předplatného Co musí obsahovat úspěšná prodejní prezentace

Obchodní prezentace je jako příběh nebo pohádka: musí mít začátek,…

Článek v rámci předplatného 9 vlastností, bez kterých nemůžete v prodeji uspět

Úspěšný obchodník potřebuje mít určité vlastnosti, díky kterým může uspět…

Článek v rámci předplatného Co dělají ti nejúspěšnější prodejci jinak? 3 vlastnosti těch nejlepších obchodníků

Stát se dlouhodobě úspěšným obchodníkem stojí hodně úsilí a tvrdé práce. A…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak prodávat nový produkt, který je zatím na trhu neznámý

Prodávat produkty v záplavě konkurence je rozhodně těžké. Možná ještě těžší…

Článek v rámci předplatného Sedm tipů pro prodejní nováčky

Jste noví ve světě obchodu? Chcete se stát úspěšným prodejcem? V dnešním…

Článek v rámci předplatného B2B prodej: Jak poznat, že je vhodný čas firmu oslovit s nabídkou?

Načasování je B2B obchodování klíčové. Nové firemní klienty byste měli…

Článek v rámci předplatného Jak si získat důvěru klientů ve 4 krocích a stát se úspěšným prodejcem

Dlouhodobý úspěch v prodeji závisí na tom, jakou si dovede daný prodejce…

Článek v rámci předplatného Když se obchodům nedaří: Tři tipy, které vám pomohou postavit se opět na nohy

Každý obchodník si tím občas projde. Občasný propad v prodeji je součástí…

Článek v rámci předplatného Jak klientovi představit produkt tak, že ho určitě neodmítne

I ten nejlepší možný produkt nebudete schopni prodávat, pokud jej nebudete…

Výpis 118130 z celkem 1875