Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však ne vždy stačí. Jedním z úkolů prodejce je zajistit, aby zákazník získal pocit, že produkt…
Někteří začínající prodejci mohou mít kvůli svému nízkému věku obavy, aby…
B2B obchodování má svá specifika. Jedním z nich je, že předtím, než…
Procházíte si propadem vašich prodejních čísel? Potřebujete zlepšit své…
Obchodní prezentace je jako příběh nebo pohádka: musí mít začátek,…
Úspěšný obchodník potřebuje mít určité vlastnosti, díky kterým může uspět…
Stát se dlouhodobě úspěšným obchodníkem stojí hodně úsilí a tvrdé práce. A…
Prodávat produkty v záplavě konkurence je rozhodně těžké. Možná ještě těžší…
Jste noví ve světě obchodu? Chcete se stát úspěšným prodejcem? V dnešním…
Načasování je B2B obchodování klíčové. Nové firemní klienty byste měli…
Dlouhodobý úspěch v prodeji závisí na tom, jakou si dovede daný prodejce…
Každý obchodník si tím občas projde. Občasný propad v prodeji je součástí…
I ten nejlepší možný produkt nebudete schopni prodávat, pokud jej nebudete…