Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak klienta během obchodní schůzky skutečně nadchnout? Čtyři rady, které vám s tím pomohou

První obchodní schůzka s klientem je často momentem, kdy se takříkajíc láme chleba. Klient se rozhodne vaši obchodní nabídku přijmout nebo ne. Bohužel, většinou…

Článek v rámci předplatného Tři překvapivé důvody, proč se vám možná přestalo dařit v prodeji

Daří se vám domlouvat obchodní jednání s klienty, ale nakonec z nich…

Článek v rámci předplatného Jste mladý, začínající prodejce? Poradíme vám, jak na klienty působit profesionálně

Častým problémem prodejců, kteří v obchodní kariéře začínají, je, že si…

Článek v rámci předplatného Procházíte obdobím propadu obchodů? Poradíme vám, jak zase začít prodávat

Každému obchodníkovi se čas od času stane, že mu klesnou prodejní čísla.…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak formulovat nabídku tak, aby ji klient neodmítnul

Jedna věc se dá říct nespočtem různých způsobů. Obsah vaší nabídky často…

Článek v rámci předplatného Specifika B2B obchodování: Jak uspět při oslovování firemních klientů

Někdy se říká, že B2B obchodování je akorát převlečené B2C obchodování,…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, co dělat, když má klient kromě vaší nabídky ještě nabídku konkurence

V prakticky všech oborech se stává, že klienti neváhají jít k více…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když se klientovi nelíbí vysoká cena vašeho produktu

Nespokojenost s cenou je jednou z nejčastějších výhrad ze strany…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak více prodávat

Rádi byste navýšili své prodeje? Nejste spokojení se svými obchodními…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak na klienta během obchodní schůzky zapůsobit dobrým dojmem

Sympatie ze strany klienta vůči prodejci jsou v úspěšném dotažení obchodu…

Článek v rámci předplatného Když obchody nejdou: Co dělat při propadu vašich prodejů

Každý obchodník někdy zažil situaci, kdy se mu přestalo dařit. To, jestli…

Článek v rámci předplatného Pokud chcete před klientem působit profesionálně, nedělejte těchto pět věcí

Ať už je váš prodejní styl jakýkoliv, ať už jste extrovertní, žoviální,…

Článek v rámci předplatného V jednoduchosti je síla: Jak zajistit, že vaší nabídkou klienta doopravdy zaujmete

Zákazníci dnes mají ve většině oborů možnost vybírat si z celé řady…

Výpis 131143 z celkem 1875