Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 4 překážky v uzavření obchodu, které dříve nebo pozděj pochopí každý prodejce

Stává se vám někdy, že si uvědomíte nebo se dozvíte nějakou věc a postesknete si, že kdybyste ji věděli již dávno, mohli jste se vyvarovat spousty chyb, kterých jste…

Článek v rámci předplatného I ty nejvytíženější manažery jde zaujmout

Cílem akviziční činnosti prodejce je dostat se se svou nabídkou až k …

Článek v rámci předplatného Jarní úklid aneb Udělejte si audit vašich prodejních postupů

Neustálé inovace, reagování na aktuální situaci na trhu, hledání nových…

Článek v rámci předplatného Syndrom vyhoření u prodejců: Jak ho poznat a jak mu čelit

Momentální úspěšnost kariéry obchodníka je přímo závislá na psychickém…

Článek v rámci předplatného Proč je důležité míti pevné cíle

Obchodní cíle, které figurují v životě každého prodejce, lze rozdělit do…

Článek v rámci předplatného 4 způsoby, jak ušetřit na propagaci vaší firmy

Aktivní prodej je pro obchodní zástupce firmy mnohem jednodušší, pokud jim…

Článek v rámci předplatného 8 rychlých tipů, jak podat skvělou prodejní prezentaci

Prodejní prezentace již není příliš vídaným jevem, protože byla většinou…

Článek v rámci předplatného Naléhavost: Bez ní se klient nikdy nerozhoupe

Každý prodejce tuto situaci zná. Klient projeví zájem, nechá si poslat…

Článek v rámci předplatného Častá chyba prodejců: Nechat se zatáhnout do jednání o ceně příliš brzy

Cena je téměř vždy jedna z prvních věcí, kterou chce klient vědět o…

Jan Mühlfeit v Management TV: Buďte úspěšní díky svým silným stránkám - I. díl

icon Jan Mühlfeit v Management TV: Buďte úspěšní díky svým silným stránkám - I. díl

Jan Mühlfeit je globální stratég, kouč a mentor, jehož osobním posláním je…

Článek v rámci předplatného Umíte zapůsobit na emoce klienta?

Zaujetí klienta po emoční stránce patří ke klíčovým úkolům prodejce. I když…

Článek v rámci předplatného 8 tipů pro obchodníky start-upů

Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající start-up může mít v porovnání s …

Článek v rámci předplatného Argumenty, proč nejnižší cena není pro klienta ta nejlepší volba

Zaměření z příliš velké části pouze na cenu je bohužel nešvarem mnoha…

Výpis 10281040 z celkem 1903