Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Skoncujte se špatnými návyky a naučte se disciplíně

Obchod je jen a pouze o lidech. Kariérní postup v obchodní sféře a osobní rozvoj jdou nerozlučně ruku v ruce. Člověk, který nemá potřebnou sociální inteligenci a…

Článek v rámci předplatného 5 vlastností, které dělají nejlepší prodejce nejlepšími

Ne každý, kdo pracuje v prodeji, má ty charakterové vlastnosti, které při…

Článek v rámci předplatného 4 předsevzetí, která by si měli dát specialisté marketingu pro rok 2016

Začátek nového roku s sebou vždy nese bilancování právě uplynulých 12…

Článek v rámci předplatného Upselling: Seznamte se s účinnou taktikou navyšování objemu prodeje

Zvyšování objemu prodejů mnoha firem významně závisí na taktice, pro kterou…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak zapůsobit na pohovoru na prodejní pozici

Pracovní pohovor se v mnohém příliš neliší od klasické obchodní schůzky…

Článek v rámci předplatného 5 tipů pro začínající obchodníky

Prodejci jsou dnes velmi žádaní. Vyskytují se ve všech oborech lidské…

Nejčtenější články na Sales News v roce 2015

Jak lépe komunikovat se zákazníky během obchodních schůzek a zvládnout…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Vždy zachovej klientovi jeho tvář - ať už má pravdu, či ne

Prosím, nikdy nehraj s klientem hru, která by se dala nazvat: Kdo má…

Článek v rámci předplatného 10 předsevzetí dobrého prodejce

Svět businessu má svou vlastní etiketu. Dodržování jejích pravidel, ale i…

Článek v rámci předplatného 6 nejúčinnějších psychologických triků v prodeji

Prodejce musí být alespoň do určité míry psychologem. Umět rozpoznávat…

Článek v rámci předplatného Ulehčete klientovi rozhodování. Nenabízejte příliš mnoho možností

Příliš mnoho prodejců nabízí příliš mnoho řešení. Od standardní nabídky a…

Článek v rámci předplatného Umění jménem "marketing content"

V současné době můžeme pozorovat významné změny a posuny v marketingové…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, je posvátná - buď zticha

Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, jako by byla posvátná. Jeho nejniternější…

Výpis 10541066 z celkem 1902