Připravujete prezentaci, krátké představení vašeho produktu nebo ukázku toho, jak se používá? Namísto dlouhých monologů nebo nudných grafů můžete použít krátkou…
Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí.…
Kolikrát jste za svoji prodejní kariéru slyšeli na konci schůzky reakci:…
Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli?…
Obchodní schůzka rozhodně nemá být monologem prodejce. Jednání s…
Procházíte obdobím, kdy vám klesly prodeje a vy nevíte proč? Ostatní…
Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je…
Podle konzultanta Craiga Eliase, autora knihy Shift!: Harness The Trigger…
Nacenění produktu je věda. Roli hrají nejenom výrobní náklady a výdaje na…
... teprve pak mluv o ceně této hodnoty a přínosu Další schůzku jsem měl…
Každému prodejci se to jistě už někdy stalo. Klient během obchodní schůzky…
Udělat z odborníků zároveň dobré obchodníky, to je téma snad pro všechny…
Být úspěšným prodejcem znamená mimo jiné i umět přesvědčovat ostatní lidi.…