Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli? Jsou vaše plné ceny pouze formální, protože většině klientů stejně dáváte slevu? Pokud ano,…
Obchodní schůzka rozhodně nemá být monologem prodejce. Jednání s…
Procházíte obdobím, kdy vám klesly prodeje a vy nevíte proč? Ostatní…
Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je…
Podle konzultanta Craiga Eliase, autora knihy Shift!: Harness The Trigger…
Nacenění produktu je věda. Roli hrají nejenom výrobní náklady a výdaje na…
... teprve pak mluv o ceně této hodnoty a přínosu Další schůzku jsem měl…
Každému prodejci se to jistě už někdy stalo. Klient během obchodní schůzky…
Udělat z odborníků zároveň dobré obchodníky, to je téma snad pro všechny…
Být úspěšným prodejcem znamená mimo jiné i umět přesvědčovat ostatní lidi.…
Zní to jako pohádka: Místo toho, abyste se vy snažili dobýt potenciální…
Člověk je tvorem, který z velké části funguje na základě zvyku. Rutina nám…
Odlišnosti B2B prodeje od B2C jsou poměrně jasné vyšší náročnost, potřeba…