Blog nabízí jedinečný a nenahraditelný způsob, jak navázat interakci se současnými i potenciálními zákazníky a jak je oslovovat mimo klasickou osnovu prodejce-…
Díky současným technologiím je ve většině případů podstatně jednodušší a…
Každý prodejce ví, že jsou klienti a klienti. Někteří zákazníci jsou…
Páteční odpoledne se v podnicích stávají neoficiálním ulívacím časem, kdy…
Nejúžasnější schůzky z minula jsou pro mě ty, kde jsem v podstatě nechtěl…
Podpis smlouvy, prodej, předání zboží, závazná objednávka. Ať už pracujete…
Ať se pohybujete v B2C nebo v B2B sféře, začlenění vhodného názorného…
Změny v chování a prioritách klientů se projevují jak v B2B, tak i v B2C…
Faktor času hraje v prodeji zásadní roli. Úspěšný obchodník si jej musí…
Během své práce víceméně každý prodejce v kterémkoliv oboru naráží na…
Znáte nejčastější chybu, kterou prodejci dělají při dojednávání cen…
Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a…
Co přesně znamená být profesionální? Základním předpokladem je velmi dobrá…