Práce prodejce do velké míry spočívá v mediaci mezi výrobcem či poskytovatelem produktu (ať už se jedná přímo o vaši firmu nebo třetí stranu dodavatele) a klientem.…
Práce nás může bavit, můžeme se v ní učit novým věcem, může být pro nás…
Nebuďte k potenciálnímu klientovi příliš formální na začátku schůzky je…
Využíváte efektivně čas, který máte na práci? Blog společnosti Sales Force…
Při nástupu digitálních a automatizovaných počítačových technologií někteří…
Říká se, že dobrý prodejce dokáže prodat naprosto cokoliv. Tato myšlenka je…
I přestože existuje mnoho způsobů a formátů počítačových prezentací, od…
V roce 1953 vydalo nakladatelství B.C. Forbes & Sons knihu Americas…
Mnoho lidí se necítí být prodejci. Tvrdí, že nemají prodej v krvi. Je pro…
Kariéra profesionálního prodejce vyžaduje tvrdou práci, odříkání a…
Blog nabízí jedinečný a nenahraditelný způsob, jak navázat interakci se…
Díky současným technologiím je ve většině případů podstatně jednodušší a…
Každý prodejce ví, že jsou klienti a klienti. Někteří zákazníci jsou…