Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Ulíváte se v práci v pátek odpoledne? Děláte chybu

Páteční odpoledne se v podnicích stávají neoficiálním ulívacím časem, kdy se obecně ví a toleruje, že pracovníci se přestávají soustředit na svoji práci a raději…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Základní paradox: Čím míň chceš prodávat, tím víc obchodů dojednáš

Nejúžasnější schůzky z minula jsou pro mě ty, kde jsem v podstatě nechtěl…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak na konci obchodní schůzky přejít k podpisu smlouvy

Podpis smlouvy, prodej, předání zboží, závazná objednávka. Ať už pracujete…

Článek v rámci předplatného "Bylo nebylo" aneb jak při prodeji vyprávět příběhy o úspěchu

Ať se pohybujete v B2C nebo v B2B sféře, začlenění vhodného názorného…

Článek v rámci předplatného 4 nejčastější požadavky nákupčích v B2B sféře

Změny v chování a prioritách klientů se projevují jak v B2B, tak i v B2C…

Článek v rámci předplatného Chcete prodávat více? Získejte čas tím, že urychlíte neúspěšné prodeje

Faktor času hraje v prodeji zásadní roli. Úspěšný obchodník si jej musí…

Článek v rámci předplatného 4 důvody, proč se lidé bojí udělat změnu, a jak je překonat

Během své práce víceméně každý prodejce v kterémkoliv oboru naráží na…

Článek v rámci předplatného Jak se vyhnout nejčastější chybě při jednání o ceně

Znáte nejčastější chybu, kterou prodejci dělají při dojednávání cen…

Článek v rámci předplatného Víte, jak si stojíte? 3 základní způsoby měření výkonnosti prodejce

Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a…

Článek v rámci předplatného 10 zvyků, díky kterým budete působit profesionálně

Co přesně znamená být profesionální? Základním předpokladem je velmi dobrá…

Článek v rámci předplatného Přestaňte se stresovat aneb 7 způsobů, jak čelit psychickému napětí

Stres si nevybírá mohou mu čelit zaměstnanci i jejich zaměstnavatelé,…

Článek v rámci předplatného Druhá šance: Jak znovu zkontaktovat klienta, který vás dříve odmítl

Studnice nových kontaktů a nových potenciálních zákazníků se může zdát…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Vždy klientovi zrekapituluj, co ses od něho dozvěděl - klidně i 3x, 4x za obchodní schůzku

Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se…

Výpis 11321144 z celkem 1902