Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Využijte v prodeji svých silných stránek

I když existuje řada obecně platných zásad o tom, co by prodejce nikdy neměl dělat, způsobů, jak být úspěšný v prodeji, je nesčetně mnoho a neexistuje jeden paušální…

Článek v rámci předplatného Jak více prodávat na základě doporučení

Doporučení je jeden z nejlepších způsobů, jak získat kontakt na nového…

Článek v rámci předplatného Odhalte klientův příběh a zvyšte své šance na prodej

Prodejci často chápou prodejní proces jako cestu od bodu A do bodu B. Bod A…

Článek v rámci předplatného Odmítl vás klient? Nevzdávejte se

Nezáleží na tom, jak dobrý jste prodejce, jak inovativní produkt nabízíte…

Článek v rámci předplatného 7 otázek, na které se vás potenciální zákazník bojí zeptat

Z pohledu zákazníka má schůzka s obchodím zástupcem jasný úkol představení…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Řekni si o reference, aneb obchod dělá další obchod

Dneska jsem měl schůzku ve firmě D., jejíž šéf byl na semináři pro…

Článek v rámci předplatného Začínáte v prodeji? 4 tipy, jak překonat počáteční obavy

Prodej je zásadní a neoddělitelnou součástí každé společnosti nabízející…

Článek v rámci předplatného Naučte se určit, jak je klient lukrativní

Z pohledu prodejce jsou klienti různě hodnotní. Jelikož čas, který můžete…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak úspěšně zvládnout první schůzku s potenciálním klientem

První schůzka s klientem je jako první rande vše se na ní rozhodne. Buď se…

Článek v rámci předplatného Správné otázky pomohou uzavřít obchod

Navzdory všeobecné představě je prodej primárně o kompromisu o kompromisu…

Článek v rámci předplatného Co dělají nejlepší prodejci jinak

Přemýšleli jste, co dělají prodejní špičky jinak? Co je dostalo na vrchol…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak nebýt nervózní při obchodní schůzce

Nervozita je nepřítelem úspěšného prodeje číslo jedna. Jestliže nebudete…

Článek v rámci předplatného Jak uzavřít obchod, když rozhodnutí záleží na více lidech

V B2B prodeji závisí rozhodnutí, zda koupit či nekoupit, jen málokdy na…

Výpis 11321144 z celkem 1879