Z prvního dílu článku již víme, že proces získání nového zákazníka (akvizice) má tři klíčové poddisciplíny: vhodně zacílit, umět se k zákazníkovi dostat a dobře…
Prodej a obchod obecně jsou o známostech, osobních sympatiích a o…
Schopnost využívat čas efektivně je nejenom o organizaci času a o rychlosti…
Jedním z nejzásadnějších, ale zároveň i nejsložitějších úkolů prodejce při…
Každý prodejce čas od času zažije období, kdy se mu nedaří uzavírat…
Získávání nových zákazníků je problém, který aktuálně trápí takřka všechny…
V angličtině se v prodejní terminologii často používá velmi trefné slovo…
Chcete definitivně odradit zákazníka? Pak mu dostatečně neodpovídejte na…
Žijeme v rychlé době a rčení, že čas jsou peníze, dnes platí více než kdy…
Obchodníci si často myslí, že se zákazníkem komunikují jasně a efektivně.…
Úspěch je kombinací snahy a štěstí. Štěstí ale nepřijde samo od sebe,…
Hledání ideálních zákazníků není snadná, ale je to velice důležitá činnost.…
Je několik vět, které zákazník nechce slyšet a vy byste to měli…