Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Zjistěte, co se skrývá za námitkami potenciálního klienta

Jedním z nejzásadnějších, ale zároveň i nejsložitějších úkolů prodejce při obchodním jednání je vypořádání se s námitkami potenciálního klienta. Úspěšně se s …

Článek v rámci předplatného Nejdou vám momentálně prodeje? Tipy, jak neztratit sebevědomí

Každý prodejce čas od času zažije období, kdy se mu nedaří uzavírat…

Radek Černý

Jak získat nového zákazníka (1/3)

Získávání nových zákazníků je problém, který aktuálně trápí takřka všechny…

Článek v rámci předplatného Vyhrajte nad recepčními: Jak se při volání dostat k té správné osobě

V angličtině se v prodejní terminologii často používá velmi trefné slovo…

Článek v rámci předplatného 5 vět, kterým se vyhněte během vyjednávání se zákazníky

Chcete definitivně odradit zákazníka? Pak mu dostatečně neodpovídejte na…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak uzavírat obchody rychleji

Žijeme v rychlé době a rčení, že čas jsou peníze, dnes platí více než kdy…

Článek v rámci předplatného Získejte důvěru zákazníků díky efektivní komunikaci

Obchodníci si často myslí, že se zákazníkem komunikují jasně a efektivně.…

Článek v rámci předplatného Naučte se přivolat štěstí

Úspěch je kombinací snahy a štěstí. Štěstí ale nepřijde samo od sebe,…

Jak vytvořit síť potenciálních zákazníků

Hledání ideálních zákazníků není snadná, ale je to velice důležitá činnost.…

6 vět, kterým se vyhněte během komunikace se zákazníkem

Je několik vět, které zákazník nechce slyšet a vy byste to měli…

Článek v rámci předplatného Zaměřte se na předprodeje

Předprodej vašeho zboží či služeb může být dobrá obchodí strategie,…

Článek v rámci předplatného Jak zaujmout zákazníka, který je zároveň podnikatelem

Obchodníci, kteří prodávají své zboží nebo služby zákazníkům, dobře vědí,…

Jak nejlépe vymáhat dluhy, aniž byste zničili obchodní vztah

I ti nejlepší zákazníci se mohou čas od času dostat do finančních potíží a…

Výpis 11841196 z celkem 1902