Marketing - zprávy z HR

Tajemství "Pana Obchodníka"

Klid, vyrovnanost, touha vyslechnout a pochopit, prozíravě odpovědět, zachovávat si v každé situaci vnitřní rovnováhu Ahoj, obchodníku! Zdravím Tebe, zdravím…

Článek v rámci předplatného Zefektivněte své obchodní cesty

Obchodní cesty jsou efektivní způsob ke spolupráci s novými klienty,…

Článek v rámci předplatného Studie: Co odlišuje úspěšné prodejce od neúspěšných

Nedávná studuje Steva W. Martina, který vyučuje obchodní strategie na…

Článek v rámci předplatného Neplýtvejte časem svých prodejců

Prodejci jsou základem každé společnosti, protože jejich cílem je získávat…

Jste připraveni na vstup na trh v cizí zemi?

O vstup na mezinárodní trh přemýšlejte pouze v případě, že se vám dobře…

Článek v rámci předplatného Učte své zákazníky dělat závazky

Jste to vy, nebo nakupující, kdo na sebe bere určité závazky? Spousta…

Richard Páleník

Hlas zákazníka, hlas Boží

Hlas zákazníka (WOM – Word of Mouth) je nepochybne jednou z najcennejších…

Článek v rámci předplatného Čemu se vyhnout během rozhovoru s klientem

Slova jsou mocná a během obchodování to platí dvojnásob. Hlavně v počátku…

7 činností, které dělají obchodníky úspěšnými

Přemýšlíte někdy nad tím, proč jsou úspěšní prodejci tak úspěšní? Prodávají…

Článek v rámci předplatného Při vyjednávání se více zaměřte na zákazníkovu minulost

Prodejci se často v rámci prodejních snah uchylují k tomu, že převezmou…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Dávej druhému citelně najevo, že mu rozumíš - pokud mu skutečně rozumíš

Na schůzkách se mi vždy osvědčilo dávat zákazníkovi zřetelně a viditelně…

Zlepšete své prodeje ve třech krocích

Máte problémy s úspěšným uzavíráním obchodů? Prodejci často opakují tytéž…

Článek v rámci předplatného Ukažte zákazníkovi, co vlastně potřebuje

Častým důvodem zákazníkových námitek a nezájmu o nabídku je to, že prodejce…

Výpis 11841196 z celkem 1879