Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Neplýtvejte časem svých prodejců

Prodejci jsou základem každé společnosti, protože jejich cílem je získávat podíl na trhu a přinášet zisky. Jistota toho, že mají zázemí, kvalitní nástroje a…

Jste připraveni na vstup na trh v cizí zemi?

O vstup na mezinárodní trh přemýšlejte pouze v případě, že se vám dobře…

Článek v rámci předplatného Učte své zákazníky dělat závazky

Jste to vy, nebo nakupující, kdo na sebe bere určité závazky? Spousta…

Richard Páleník

Hlas zákazníka, hlas Boží

Hlas zákazníka (WOM – Word of Mouth) je nepochybne jednou z najcennejších…

Článek v rámci předplatného Čemu se vyhnout během rozhovoru s klientem

Slova jsou mocná a během obchodování to platí dvojnásob. Hlavně v počátku…

7 činností, které dělají obchodníky úspěšnými

Přemýšlíte někdy nad tím, proč jsou úspěšní prodejci tak úspěšní? Prodávají…

Článek v rámci předplatného Při vyjednávání se více zaměřte na zákazníkovu minulost

Prodejci se často v rámci prodejních snah uchylují k tomu, že převezmou…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Dávej druhému citelně najevo, že mu rozumíš - pokud mu skutečně rozumíš

Na schůzkách se mi vždy osvědčilo dávat zákazníkovi zřetelně a viditelně…

Zlepšete své prodeje ve třech krocích

Máte problémy s úspěšným uzavíráním obchodů? Prodejci často opakují tytéž…

Článek v rámci předplatného Ukažte zákazníkovi, co vlastně potřebuje

Častým důvodem zákazníkových námitek a nezájmu o nabídku je to, že prodejce…

Článek v rámci předplatného Jak poznat, zda vaše dárky mají pozitivní dopad

Dáváte klientům vánoční či jiné dárky, ale nevíte, zda mají pozitivní…

Článek v rámci předplatného Jak uspět s prodejním telefonátem, i když neuzavřete obchod

Považujete za úspěšný prodejní telefonát pouze ten, který končí uzavřením…

Chyby, kterých byste se měli vyvarovat během prodeje

Myslíte, že způsob, jakým prodáváte, je ten nejlepší? Můžete být dobrý…

Výpis 12101222 z celkem 1902