Co dělat, když si chce potenciální B2B klient nabízenou službu řešit interně

Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou činnosti a služby, které dříve outsourcovaly, se zajišťovat interně. Snížení nákladů sebou především ze začátku často přináší i snížení kvality, které je důsledkem toho, že místo specializované firmy se úkol svěří do rukou svým vlastním kmenovým zaměstnancům. Pokud firmě nabídnete svoji službu a váš kontakt vám řekne, že si danou věc řeší sami interně, mnoho prodejců to bere jako konec debaty. Jak si ale ukážeme v tomto článku, existuje několik možných reakcí, které vám mohou pomoci situaci ještě zachránit.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.