Co to je „upselling“ a jak tuto techniku využít v prodejní praxi

Mnoho firem je ve zvyšování objemu svých prodejů významně závislých na taktice, pro kterou se v angličtině vžil termín „upselling“. „Upselling“ je způsob navyšování prodeje, kdy klientovi k jeho nákupu prodejce nabídne ještě rozšíření nebo relevantní služby navíc. Klasický příklad je situace v restauracích rychlého občerstvení. Pokud si koupíte hamburger, zaměstnanec se vás zpravidla zeptá, jestli si dáte ještě nápoj nebo hranolky. „Upselling“ je také často využíván v online prodeji, kdy jsou systémy nastavovány tak, aby vám k vašemu základnímu prodeji nabídly ještě příslušenství nebo produkty, které si s vámi vybraným zbožím koupili zákazníci před vámi. Zde je několik důležitých pravidel, kterými se musíte řídit, pokud chcete „upselling“ zavést do vašeho prodeje.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.