V prodeji obecně platí, že dobrý prodejce musí být zároveň skvělý i v time managementu. Jinými slovy, čím efektivněji se svým pracovním časem nakládáte, tím…
U většiny prodejců platí, že se ticha tak trochu bojí. Obchodníci totiž…
Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze…
Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však…
Někteří začínající prodejci mohou mít kvůli svému nízkému věku obavy, aby…
B2B obchodování má svá specifika. Jedním z nich je, že předtím, než…
Procházíte si propadem vašich prodejních čísel? Potřebujete zlepšit své…
Obchodní prezentace je jako příběh nebo pohádka: musí mít začátek,…
Úspěšný obchodník potřebuje mít určité vlastnosti, díky kterým může uspět…
Stát se dlouhodobě úspěšným obchodníkem stojí hodně úsilí a tvrdé práce. A…
Prodávat produkty v záplavě konkurence je rozhodně těžké. Možná ještě těžší…
Jste noví ve světě obchodu? Chcete se stát úspěšným prodejcem? V dnešním…
Načasování je B2B obchodování klíčové. Nové firemní klienty byste měli…